Älykästä tiedonhallintaa Google Driven ja Gmailin käyttäjille

M-Files Oy on julkaissut uuden tiedonhallintaratkaisun Google G Suiten käyttäjille. Ratkaisun avulla voidaan tehostaa digitaalisten palveluiden kehittämistä älykkäiden tiedonhallintasovellusten avulla.

M-Files on lanseerannut ratkaisun Google G Suiten käyttäjille, jonka avulla voidaan tehdä tehokasta yhteistyötä turvatun ja älykkään tiedonhallinnan avulla.

M-Files for Google G Suite -ratkaisu parantaa Google G Suiten olemassa olevia vahvuuksia, kuten yhteistyöominaisuuksia ja sisällöntuotantoa. M-Filesin tarjoamatekoälyavusteinen dokumenttienhallinta, työnkulkujen automatisointi ja metatieto-ominaisuudet parantavat G Suiten tietoturvaa ja tiedonhallintaa.

G Suite -sovelluksia käytetään päivittäin, koska ne ovat erinomaisia ​​työkaluja tehokkaaseen yhteistyöhön. Eri maiden lainsäädännöt ja asiakkaiden omat standardit saattavat kuitenkin estää Gmailin ja Google Driven käytön tietojen varsinaisena tallennus- ja arkistointijärjestelmänä. Säännösten noudattaminen on M-Filesin avulla helppoa, kun sisällön voi tallentaa G Suite -sovelluksista suoraan M-Filesiin jatkoprosessointia varten.Tiedostot voidaan turvata automaattisilla suojausasetuksilla ja tietojen prosessointi voidaan varmistaa M-Filesin työnkuluilla.

Ratkaisun avulla sähköpostit ja liitteet voidaan tallentaa Gmailista M-Filesiin yhdellä klikkauksella, jolloin tiedot ovat tallessa sekä helposti myös muiden työntekijöiden käytettävissä. Käyttäjä voi myös tallentaa Google-dokumentit PDF- tai Microsoft Office -tiedostomuodoissa M-Filesiin. M-Files luokittelee ja järjestää G Suite -sisällön automaattisesti ja yhdistää sen muihin tietovarastoihin, joten sisältö on automaattisesti käytettävissä aina oikeassa asiayhteydessä ja käyttäjien käyttöoikeuksien mukaan. Lisäksi arkaluontoisten tietojen hallinta helpottuu automaattisen versionhallinnan, käyttöoikeuksien, työnkulkujen sekä tarkistus- ja hyväksymisprosessien avulla. Tämä antaa yrityksille mahdollisuuden prosessien virtaviivaistamiseen sekä tiukkojen tietosuojamääräysten noudattamiseen.

"M-Files for Google G Suite -ratkaisun avulla asiakkaamme pääsevät nauttimaan Google G Suiten parhaista ominaisuuksista. Organisaation sisäiset ja ulkoiset käyttäjät voivat esimerkiksi työstää samaa asiakirjaa M-Filesissa ja Google Drivessa samanaikaisesti. Google Drivessä muokattu sisältö päivittyy automaattisesti myös M-Filesiin", kertoo M-Filesin tuotejohtaja Mika Javanainen.

"Panostimme myös optimaalisen käyttökokemuksen luomiseen. M-Files nostaa tiedonhallinnan uudelle tasolle organisaatioissa, joissa käytetään Gmailia, Google Docsia ja Google Drivea. Ratkaisumme tarjoaa metatietopohjaisen tietoturvan, arkistoinnin ja automaattiset työnkulut prosessien virtaviivaistamiseen”, Javanainen jatkaa.

Lisätietoja:

Tuhannet yritykset yli 100 maassa käyttävät M-Filesia parantaakseen tietotyön laatua ja tuottavuutta sekä täyttääkseen tiedonhallintaan liittyviä standardeja ja vaatimuksia. M-Files on käytössä noin 1 200 organisaatiossa Suomessa. Asiakkaita ovat muun muassa SSAB, Nokian Renkaat, Valmet, Caverion, Finavia, Fingrid, Rovio, Technopolis, Patria, R-kioski, DNA ja Liikennevirasto. Lisätietoja: www.m-files.fi

INNOVATE 2019 – tehokas ja älykäs organisaatio 12.9. Messukeskus, Helsinki30.8.2019 09:00:00 EESTTiedote

Älykkään tiedonhallinnan ohjelmistoja kehittävä M-Files Oy järjestää 12. syyskuuta Euroopan suurimman tiedonhallintatapahtuman. Yhdeksättä kertaa järjestettävän tilaisuuden pääteemoina ovat älykäs tiedonhallinta, digitransformaatio sekä tiedonhallinnan ja innovoinnin hyödyntäminen liiketoiminnassa. Tapahtuma kokoaa Helsingin Messukeskukseen yli 800 alan asiantuntijaa ympäri maailman.

Tutkimus: Suomalaiset tarvitsevat työssään älypuhelinta, mutta eivät pääse sillä käsiksi tärkeisiin tietoihin28.6.2019 08:27:51 EESTTiedote

Suomalaiset tietotyöntekijät ovat tottuneita kännykän käyttäjiä, ja työhön liittyvän tiedon käsittely matkapuhelimella koetaankin tutkimuksen mukaan täällä tärkeämmäksi kuin missään muualla maailmassa. Samalla kuitenkin lähes 15 prosenttia suomalaisista vastaajista raportoi, ettei pääse mobiililaitteellaan käsiksi tarvitsemaansa tietoon.