Amarillo haastaa ruokien kotiinkuljetuspalvelut: kotoakuljetuspalvelu Noutaja Jyväskylässä toukokuun ensimmäisenä viikonloppuna

Suomen tunnetuimpiin ravintolaketjuihin kuuluva Amarillo alkaa kuljettaa asiakkaat ravintolaan sen sijaan, että se kuljettaisi ruoan asiakkaiden luokse. Noutajaksi nimetty kuljetuspalvelu toimii kevään aikana viidellätoista Amarillo-paikkakunnalla, Jyväskylän Amarilloon kotoakuljetuspalvelu Noutaja saadaan toukokuun ensimmäisenä viikonloppuna pe 3.−la 4.5.2019.

Amarillon Noutaja-auto saapuu Jyväskylään toukokuun ensimmäisenä viikonloppuna pe 3.−la 4.5.2019.

− Me uskomme, että ihmiset haluavat edelleen käydä syömässä ravintoloissa, jossa ruoka ja tunnelma maistuvat aina erilaiselta kuin kotisohvalla − puhumattakaan niistä kytevistä mahdollisuuksista ja kohtaamisista, jotka ilta voi sytyttää, sanoo Amarillon ketjupäällikkö Pekka Lavikainen.

− Niinpä päätimme, että Amarillo – kenties ensimmäisenä ravintolana maailmassa – kääntää kotiinkuljetuspalvelun käsitteen päälaelleen ja lanseeraa sen sijaan kotoakuljetuspalvelun. Matka Noutajan kyydissä on jo elämys itsessään, Lavikainen lupaa.

Noutaja on näyttävästi tuunattu auto, jonka voi tilata etukäteen verkosta osoitteesta www.amarillo.fi/noutaja. Auto hakee asiakkaat sovittuun aikaan sovitusta paikasta ja vie heidät Amarilloon. Myös pöytävaraus kuuluu palveluun. Jyväskylän Amarillon Noutaja-palvelu toukokuun ensimmäiselle viikonlopulle on varattavissa 10.4.–1.5.2019 välisenä aikana. Asiakkaille ilmoitetaan viimeistään edeltävänä torstaina 2.5., mikäli heidät on valittu kyytiin.

Amarillon tehtävä on tuoda ihmiset yhteen

Uudistuneen Amarillon ravintolakonsepti perustuu elämyksellisyyteen, ja Noutaja-palvelu on osa uudenlaista asiakaskokemuksen rakentamista. Pelkkä hyvä ruoka ja viihtyisä miljöö eivät enää riitä, vaan mieleenpainuvat kokemukset ovat osa palvelua.

− Nyt on todellakin ainutlaatuinen mahdollisuus saada ilmainen ja varmasti erilainen kyyti kotiovelta Amarillon herkullisten juomien ja ruokien äärelle. Ihanat entertainer-tarjoilijamme huolehtivat viihtyvyydestäsi ja rennosta tunnelmasta koko illan, Ritva Viskari lupaa.

− Asiakkaita noudetaan kyytiin toukokuun ensimmäisenä viikonloppuna perjantaista lauantaihin klo 16–22 välillä, kannattaa jo nyt koota kaveriporukka kasaan ja hakea mukaan Noutaja-palvelun kyydittäväksi, Viskari vinkkaa.

Yhteisöllisyys toteutuu uusissa Amarillo-ravintoloissa myös The Table -elämyksen muodossa. Asiakas voi varata paikan ravintolassa keskeisellä paikalla sijaitsevasta suuresta yhteispöydästä ja nauttia yhdessä muiden kanssa visuaalisesti näyttävän yllätysmenun. The Table -asiakkaita palvelee oma kokki ja tarjoilija, ja iltaan kuuluu hyvän ruoan ja juoman lisäksi monenlaisia yllätyksiä kuten pöydässä valmistettavia ruokalajeja ja viihteellistä ohjelmaa.

Lisätietoja

Osuuskauppa Keskimaa, ravintolapäällikkö Ritva Viskari, Amarillo Jyväskylä, ritva.viskari@sok.fi p. 010 767 5515
SOK, Amarillo-ketjupäällikkö Pekka Lavikainen, pekka.lavikainen@sok.fi, p. 010 768 2015

OSUUSKAUPPA KESKIMAA

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 600 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.

AMARILLO

Amarillolla on 21 ravintolaa Suomessa ja yksi Tallinnassa. Uuden Amarillon ytimessä ovat elämyksellisyys, The Table -ateriakokemus, jaettavat meksikolaishenkiset ruoat sekä Amarillon suositut burgerit. Käynnissä olevan uudistuksen tavoitteena on rakentaa Amarillosta ainutlaatuinen ravintola, joka yhdistää niin ystävät kuin tuntemattomat ja tarjoaa aina uusia elämyksiä.

www.amarillo.fi

Keskimaan Iloa auttaa -hyväntekeväisyyskampanjassa äänestettiin liikkumisen ja leikkimielen puolesta16.9.2019 09:45:48 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa toteuttaa jo kolmannen kerran Ilo auttaa -hyväntekeväisyyskampanjan, jossa keskitytään keskisuomalaisille iloa ja hyvää mieltä tuottaviin konkreettisiin tekoihin. Tänä vuonna asiakasomistajilta kysyttiin mielipidettä lahjoituskohteesta. 18.8. päättyneeseen äänestykseen osallistui lähes 8 000 asiakasomistajaa. Eniten ääniä keräsi Liikkumista ja leikkimieltä -teema.

Keskimaan S-market Kolmikulmaan ja S-market Kuokkalaan mittavat myymäläuudistukset13.8.2019 10:12:40 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa uudistaa S-market Kolmikulman ja S-market Kuokkalan Jyväskylässä. Molemmat S-marketit remontoidaan uudistuneen S-market -ilmeen mukaisiksi myymälöiksi. Myymäläuudistuksessa kaikki myymäläkalusteet uusitaan kylmäkalusteita myöten. Remonttityöt alkavat elokuun lopulla. S-marketien uudistuksien myötä tavoitteena on tarjota asiakkaille entistä parempi ostokokemus.