Anja Kuparinen Gasumin henkilöstöjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi

20.6.2017 15:25 | Gasum Oy

Gasum on nimittänyt yhtiön uudeksi henkilöstöjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi KTM Anja Kuparisen (1967). Hän aloittaa uudessa tehtävässään 14.8.2017.

Anja Kuparinen siirtyy Gasumin johtoon Lantmännen Unibaken leipomoryhmästä Talent Management -johtajan tehtävästä, jossa hän on toiminut vuodesta 2016. Lantmännen Unibakenissa hän toimi Talent managementista vastaavana johtajana ja oli mukana Vaasan-konsernin yritysintegraatiossa osaksi Lantmännen-konsernia luoden yhtenäisiä toimintamalleja, henkilöstöhallinnon prosesseja ja käytäntöjä. Anja on toiminut useissa henkilöstöjohdon tehtävissä mm. Vaasan-konsernissa ja ABB Oy:ssä.

"Olen iloinen voidessani toivottaa Anjan tervetulleeksi yhtiöömme. Anjalla on vahva näyttö henkilöstöhallinnon järjestelmällisestä kehittämisestä ja henkilöstöjohtamisesta pohjoismaisessa ympäristössä. Gasum on viime aikoina kasvanut yritysostoilla ja markkina-alueemme on laajentunut. Anjan osaaminen tukee meitä strategian eteenpäin viemisessä nopeasti muuttuvassa pohjoismaisessa toimintaympäristössä,” sanoo toimitusjohtaja Johanna Lamminen Gasumilta.

Johanna Lamminen, toimitusjohtaja, Gasum
puh. 020 44 78 661 (johdon assistentti, Henna Walker)

Olga Väisänen, johtaja, viestintä, Gasum
puh. 040 55 40 578, etunimi.sukunimi(a)gasum.com