Anna Bertills jättää Folkhälsanin

Vuodesta 2010 lähtien Folkhälsan Utbildning Ab:n toimitusjohtajana työskennellyt Anna Bertills siirtyy pois Folkhälsanilta ja ryhtyy tekemään uutta yritystoimintaa perustajajäsenenä ja partnerina. Bertills työskentelee Folkhälsanilla vuoden 2018 loppuun asti.

-On ollut suuri etuoikeus, onni ja myös ennenkuulumaton haaste työskennellä Folkhälsanilla edistämässä urheilu- ja koulutustoimintaa kansallisella, pohjoismaisella ja kansainvälisellä tasolla sekä olla samalla tekemässä työtä yrityksessä, joka on kokenut suuria muutoksia viime vuosien aikana. Folkhälsan Utbildning Ab on hoitanut ammatillisen koulutusuudistuksen keskeistä vaihetta, ja sen toiminta on vakaalla perustalla, sanoo Bertills. Olen erityisen kiitollinen siitä, että olen voinut ollut mukana täysin uusien kokonaisuuksien ja tavaramerkkien rakentamisessa sekä kansallisesti että alueellisesti.

-Seuraava haasteeni on kokonaan uuden yrityskokonaisuuden rakentaminen partnerina ja perustajajäsenenä. Tämä asia tulee julkiseksi heinäkuun lopulla, ja palaan sitten asiaan tarkemmin, Bertills jatkaa.

Folkhälsan Utbildning Ab:hen kuuluvat nykyisin Solvallan urheiluopisto, Norrvallan urheiluopisto ja kansanopisto, Folkhälsan Sport Ab:n ravintola Elsas Kök sekä työpaja Resurscentret Foregångarna.

Toimeksiannon mukaisesti,
Camilla Westerlund, viestintäpäällikkö/Folkhälsan