Anna Bertills jättää Folkhälsanin

Vuodesta 2010 lähtien Folkhälsan Utbildning Ab:n toimitusjohtajana työskennellyt Anna Bertills siirtyy pois Folkhälsanilta ja ryhtyy tekemään uutta yritystoimintaa perustajajäsenenä ja partnerina. Bertills työskentelee Folkhälsanilla vuoden 2018 loppuun asti.

-On ollut suuri etuoikeus, onni ja myös ennenkuulumaton haaste työskennellä Folkhälsanilla edistämässä urheilu- ja koulutustoimintaa kansallisella, pohjoismaisella ja kansainvälisellä tasolla sekä olla samalla tekemässä työtä yrityksessä, joka on kokenut suuria muutoksia viime vuosien aikana. Folkhälsan Utbildning Ab on hoitanut ammatillisen koulutusuudistuksen keskeistä vaihetta, ja sen toiminta on vakaalla perustalla, sanoo Bertills. Olen erityisen kiitollinen siitä, että olen voinut ollut mukana täysin uusien kokonaisuuksien ja tavaramerkkien rakentamisessa sekä kansallisesti että alueellisesti.

-Seuraava haasteeni on kokonaan uuden yrityskokonaisuuden rakentaminen partnerina ja perustajajäsenenä. Tämä asia tulee julkiseksi heinäkuun lopulla, ja palaan sitten asiaan tarkemmin, Bertills jatkaa.

Folkhälsan Utbildning Ab:hen kuuluvat nykyisin Solvallan urheiluopisto, Norrvallan urheiluopisto ja kansanopisto, Folkhälsan Sport Ab:n ravintola Elsas Kök sekä työpaja Resurscentret Foregångarna.

Toimeksiannon mukaisesti,
Camilla Westerlund, viestintäpäällikkö/Folkhälsan

Solvalla Swimrun - Haastava kilpailu upeassa maastossa 22.9.201813.9.2018 11:00Tiedote

Solvalla Swimrun järjestetään nyt viidennen kerran Nuuksion vaativassa, vaihtelevassa ja kauniissa suomalaisessa metsämaastossa lauantaina 22.9. Kilpailussa juostaan metsäpolkuja pitkin ja avokallioiden yli järveltä järvelle. Järvet ylitetään uiden, minkä jälkeen kilpailijat jatkavat kilpailua juosten. Solvalla Swimrunissa on kolme kilpailu­matkaa: ÖTILLÖ Merit Race, Endurance ja Sprint. Kaikilla matkoilla on kolme kilpailuluokkaa; naiset, miehet ja sekajoukkueet. Solvalla Swimrun on yksi ensimmäisistä ÖTILLÖ-kilpailusarjan kauden 2019 Merit Race -kilpailuista.

/Årtalet korrigerat/ Solvalla Swimrun - En utmanande tävling i en extraordinär terräng 22.9.201813.9.2018 11:00Tiedote

Solvalla Swimrun ordnas nu för femte gången i Noux krävande, omväxlande och vackert finländska skogsterräng. Tävlingen löps längs skogsstigar och över kala berg från sjö till sjö varefter deltagarna simmar över sjöarna för att sedan fortsätta löpa. Tävlingen består av tre olika distanser, ÖtillÖ Merit Race, Endurance och Sprint. Alla distanser har tre tävlingsklasser; damer, herrar och mixed. Solvalla Swimrun är ett av de första Merit Racen för ÖTILLÖ- tävlingsseriens säsong 2018.

Solvalla Swimrun - A challenging event in extraordinary terrain 22 September 201813.9.2018 11:00Tiedote

Solvalla Swimrun is being held for the fifth time in the beautiful, varied and demanding forest setting of Nuuksio, Finland. The course leads competitors down wooded tracks and up exposed crags from lake to lake, which they have to swim across before getting back up and running. There are three different race distances: the ÖtillÖ Merit Race, Endurance and Sprint. All distances have three race classes: women, men and mixed. Solvalla Swimrun is one of the first Merit Races for the ÖTILLÖ competition series 2019 season.