Anna-Reetta Sipilä Otava Oppimisen palvelujen liiketoimintapäälliköksi

Anna-Reetta Sipilä

Anna-Reetta Sipilä (KM) on nimitetty Otava Oppimisen palvelujen liiketoimintapäälliköksi vastuualueenaan alakoulu ja esiopetus. Hän aloittaa tehtävässään 4.3. Sipilä siirtyy Otavaan Edukustannukselta kustannuspäällikön tehtävästä.

”On todella hienoa, että saamme Anna-Reetan joukkoomme. Hänen osaamisensa ja asenteensa täydentävät hienosti Oppimisen palveluiden kokonaisuutta. Odotan innolla, että yhteinen tekemisemme pääsee vauhtiin”, sanoo Otava Oppimisen palveluiden kustannusjohtaja Teuvo Sankila.

”Olo on motivoitunut ja innostunut! Otavalla yhdistyvät hienolla tavalla paitsi kyky tuottaa ammattimaisia palveluita koulujen tarpeisiin myös tahto auttaa oppilaita ja opettajia tulevaisuuden muutoksissa. Se inspiroi ja tuo hyvää potkua tekemiseen”, iloitsee Anna-Reetta Sipilä.

Samassa yhteydessä Otava Oppimisen palveluissa liiketoimintapäälliköiksi nimitetään Eeva Lahdenmäki vastuualueenaan lukio ja toinen aste, Inka Hedman vastuualueenaan yläkoulu ja ruotsinkielinen kustantaminen sekä Mari Kyyhkynen vastuualueenaan kansainvälinen lisenssimyynti.

Lisätietoja:
Otava Oppimisen palvelut, kustannusjohtaja Teuvo Sankila 050-373 7474 teuvo.sankila@otava.fi
Anna-Reetta Sipilä 040-7194303 annareetta.sipila@gmail.com

Kustannusosakeyhtiö Otava on johtava yleisen kirjallisuuden ja oppimisen palveluiden kustantaja Suomessa. Olemme osa Otava-konsernia, jonka liiketoiminta-alueita ovat kirjat, kauppa, lehdet ja uudet liiketoiminnot.

Anna-Reetta Sipilä

Otava panostaa kirjallisuuden ja lukemisen edistämiseen20.11.2019 14:02:11 EETTiedote

Kustannusosakeyhtiö Otavan kustannusjohtaja Minna Castrén on nimitetty Otavan kirjalliseksi johtajaksi ja Otavan Kirjasäätiön pääsihteeriksi 1.1.2020 alkaen. Näissä tehtävissä Castrén edistää kirjallisuuden ja lukemisen asemaa ja kehittää strategiaa kirja-alan elinvoimaisen tulevaisuuden tukemiseksi. Hän osallistuu Otavan yleisen kirjallisuuden kustannusohjelman rakentamiseen sekä vastaa kansainvälisten suhteiden kehittämisestä ja kirjallisuusviennin edistämisestä. Otavan kaunokirjallisuuden kustannusjohtajaksi nimitetään samassa yhteydessä Antti Kasper 1.1.2020 alkaen. Kasper on työskennellyt Otavassa kaunokirjallisuuden osastopäällikkönä vuodesta 2011. Lasten- ja nuortenkirjojen kustannusjohtajaksi nimitetään Kaisu-Maria Toiskallio 1.1.2020 alkaen. Toiskallio on työskennellyt lasten- ja nuortenkirjojen osastopäällikkönä vuodesta 2018. Tietokirjallisuuden kustannusjohtajana jatkaa Eva Reenpää. Kustannusjohtajat ja kirjallinen johtaja raportoivat toimitusjohtaja Pasi Vainiolle. Lisätie