Anna Varpula on nimitetty Elon vastuullisen sijoittamisen johtajaksi

MMM, MBA Anna Varpula on nimitetty työeläkeyhtiö Elon vastuullisen sijoittamisen johtajaksi 11.10.2021 alkaen. Ennen nimitystä Varpula on työskennellyt muun muassa Sp-Rahastoyhtiössä ja Valtion Eläkerahastossa.

Elossa Varpula vastaa Elon vastuullisen sijoittamisen strategiasta ja operatiivisesta johtamisesta. Hän raportoi tehtävässään sijoitusjohtaja Hanna Hiidenpalolle.

– Anna Varpulalla on laaja osaaminen sijoittamisen vastuullisuusasioissa sekä vahva ja monipuolinen kokemus sijoitusmarkkinoilta ja rahoitusalalta. Olemme iloisia saadessamme hänet kollegaksemme kehittämään yhdessä Elon vastuullista sijoittamista, sanoo Hiidenpalo.

– Vastuullisuus on merkittävä osa koko Elon toimintaa ja myös sijoittamisessa vastuullisuus ohjaa toimintaamme entistä enemmän. Olen innoissani päästessäni työskentelemään koko sijoitusorganisaation kanssa. On hienoa olla mukana Elon osaavassa joukossa, kertoo Anna Varpula.