Anne Vainio Otavan myyntipäälliköksi

Anne Vainio on nimitetty Otavan myyntipäälliköksi. Vainiolla on pitkä kokemus kustannusalan myyntitehtävistä. Hän siirtyy Otavaan Bonnier Books Finlandilta myyntipäällikön tehtävistä.

”Olen iloinen ja innostunut uusista haasteista Otavan kustantamoiden upeiden kirjojen parissa. On hienoa liittyä Otavan energiseen myyntitiimiin ja päästä tekemään työtä asiakasrajapintaan”,  Anne kertoo.

”Mahtavaa saada yksi kokenut huippuammattilainen lisää myyntitiimiimme. Annen innostus ja energia on tarttuvaa”, iloitsee myyntijohtaja Nona Ratia.

Lisätietoja:

Nona Ratia myyntijohtaja Kustannusosakeyhtiö Otava 050 531 9542 nona.ratia@otava.fi

Anne Vainio 040 575 5277