Anni Hautalan uusi ruokakirja hurmaa helppoudellaan

Anni Hautalan uusi ruokakirja Annin ruokakirja 3 tarjoaa herkullisia ideoita ja helppoja ohjeita, joissa pääsee kertakaikkisen vähällä! Miltäpä kuulostavat vaikkapa maailman rasvaisin salaatti, korvapuustismoothie ja täydellinen juustosalsadippi?

Anni Hautalan mutkattomat reseptit antavat uusia ideoita keittiöön, ja upeat kuvat herättävät hetkessä ruoka- ja kokkaushalut. Monipuolinen reseptikokoelma sisältää niin perinteisiä kotiruokia, nopeita ja terveellisiä arkiruokia, Annin perheen kestosuosikkeja kuin suorastaan syntisen hyviä jälkiruokia ja kakkuja.

Kirja vie lisäksi ruokamatkalle maailmalle. Reseptit tarjoilevat kansainvälistä meininkiä ja eksoottisia makuja annimaisella twistillä!

“Muista, että homma ei todennäköisesti kaadu, jos jokin ainesosa jostain reseptistä sinulta puuttuisikin, muokkaat vaan ruokia sen mukaan, mitä kaapista löytyy. Kokeile rohkeasti ja muista, että älä ainakaan näiden ruokien kanssa yhtään stressaa!”, Anni Hautala toteaa.

Anni Hautala on suosittu radio- ja tv-juontaja, joka rakastaa ruoanlaittoa ja on myös ollut mukana Suomalainen menestysresepti -ohjelmassa ruokatuomarina. Anni asuu Helsingissä perheensä kanssa.

Teos on arvostelu- ja käsittelyvapaa ilmestyessään 16.9.2021

Pdf-vedokset ja Anni Hautalan haastattelupyynnöt: adele.couavoux@otava.fi

Arvostelukappaleet: arvostelukappale@otava.fi

Annin ruokakirja 1:stä sanottua:

”Annin ruokakirja yllätti positiivisesti, sillä kaikki kokeiluni onnistuivat makujen puolesta erinomaisesti.”

– Helsingin Sanomat 21.12.2017

”Juontaja Anni Hautalan nopea uunilohi on ehkä parasta mitä olet vähään aikaan syönyt – ei pihtailla täytteissä”

– Kotiliesi 19.4.2018

Elastinen, Timo Pieni Huijaus ja Jaakko Manninen julkaisevat lastenkirjan: Bex ja luovuuden lähde opettaa riimittelyn salat24.9.2021 11:10:57 EEST | Tiedote

Kun ei tapahdu mitään, voi tapahtua mitä vain! Bex ja luovuuden lähde on ainutlaatuinen kuvakirja, joka tutustuttaa lapset hiphopin moniulotteiseen maailmaan. Musiikkipiireissä jo vuosia sitten tutustunut tekijäkolmikko haluaa kasvattaa uutta sukupolvea itselleen rakkaan kulttuurin pariin. Kirja rohkaisee tottumattomampiakin sanankäyttäjiä tarttumaan tavuihin ja rustailemaan riimejä.

Tähtiviltti kokoaa yksiin kansiin rakastetuimmat suomalaiset lastenrunot yli sadalta tekijältä22.9.2021 10:00:00 EEST | Tiedote

Raikkaasti toteutetussa antologiassa Topelius kohtaa Mariskan, kun tutut klassikot ja kansanrunot saavat rinnalleen tuoreinta lastenlyriikkaa. Kirjassa on 659 suomalaista runoa yli sadalta kirjailijalta: sormileikkejä ja vauvaräppiä, eläinrallatuksia, rakkausriimejä, numeroloruja, aaveaakkosia ja luurankopolkkaa. Juhlistaakseen uutta Tähtiviltti-kokoelmaa Kustannusosakeyhtiö Otava lahjoittaa yhdessä Lukukeskuksen Lue lapselle -hankkeen kanssa suomalaisille päiväkodeille 500 Tähtiviltti-kirjan sisältävää Tähtiviltti-lukukassia.