Anni Vepsäläinen jatkaa Helsingin seudun kauppakamarin puheenjohtajana

Suomen Messujen toimitusjohtaja Anni Vepsäläinen jatkaa ensi vuonna Helsingin seudun kauppakamarin puheenjohtajana.

Tiistaina 13.11.2018 järjestetyssä Helsingin seudun kauppakamarin syyskokouksessa varapuheenjohtajiksi valittiin uudelleen Fredman Group Oy:n hallituksen puheenjohtaja Peter Fredman sekä Tamro Oyj:n toimitusjohtaja Kai Kaasalainen.

Uudeksi varapuheenjohtajaksi valittiin Sato Oyj:n toimitusjohtaja Saku Sipola.

Helsingin seudun kauppakamariin kuuluu 21 kunnan alueelta yli 7 000 palveluja, kauppaa ja teollisuutta edustavaa yritystä. Jäsenmäärältään kauppakamari on Pohjoismaiden suurin.

Lisätietoa:

Puheenjohtaja, Helsingin seudun kauppakamari,

Anni Vepsäläinen, p. 0400 400 074

Toimitusjohtaja, Helsingin seudun kauppakamari,

Heikki J. Perälä, p. 050 66773

Essi Lindqvist
viestintäpäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari
essi.lindqvist(at)chamber.fi

KUTSU MEDIALLE: Itä-Uudenmaan yrityspalkinto 2019 haku käynnistyy15.2.2019 09:29:45Kutsu

Helsingin seudun kauppakamarin Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikkö jakaa vuosittain Itä-Uudenmaan yrityspalkinnon. Kauppakamariyksikkö etsii jälleen alueen yrityspalkinnon saajaa. Perinteinen palkinto jaetaan jo 20. kerran. Tervetuloa 28.2. klo 9.00.-10.00 media-aamiaiselle kuulemaan tämän vuoden yrityspalkinnon kriteereistä, taustoista ja tavoitteista. Julkistamme tuolloin yrityspalkinto 2019 haun alkaneeksi. Paikka: Ravintola Zum Beispiel, Porvoo. Ei ennakkoilmoittautumisia. Tervetuloa!