Walking Walnut Entertainment Oy

Announ saarella seikkaileva ”Kävelevä Pähkinä” kutsuu lahjoittamaan elämyspäivän vähävaraisille lapsiperheille - Hope ry ja Walking Walnut aloittivat yhteistyön

Hope – Yhdessä & Yhteisesti ry ja Walking Walnut Entertainment Oy ovat aloittaneet yhteistyön, jolla lahjoitetaan elämyspäivä vähävaraisten perheiden lapsille.
Kuva vapaasti julkaistavissa.
Announ saarella seikkaileva ”Kävelevä Pähkinä” kutsuu lahjoittamaan elämyspäivän vähävaraisille lapsiperheille. Kuva vapaasti julkaistavissa.

Hope on suomalaisten äitien perustama järjestö, joka tukee vähävaraisia lapsiperheitä.
Ostamalla “Kävelevä Pähkinä” lasten iltasatukirjoja, lahjoitetaan niiden hinnasta osa suoraan Hope ry:lle, jotka yhdistys jakaa suomessa asuville vähävaraisille lapsiperheille joululahjaksi. Jokaisesta myydystä kirjapaketista lahjoitetaan 20% suoraan Hope ry:lle, jolla yhdistys kustantaa HopLop-pääsylippuja vähävaraisille lapsiperheille.

Jokaisen myydyn kirjan mukaan laitetaan ”Kävelevä Pähkinä” –joulukortti, jossa mainitaan lahjoittajan nimi. Lisäksi jokaisesta Kävelevä Pähkinä –verkkosivujen (www.käveleväpähkinä.fi) kautta myydystä kirjasta lahjoitetaan 5 euroa ”HopLop-lippukassaan”.

Kaikki alkoi iltasadusta

Kävelevän Pähkinän taival alkoi kahdeksan vuotta sitten joulukuussa. Pähkinän luoja Kalle Kujala kertoo: ”Aloimme esikoistyttäreni Amandan kanssa kertoa toisillemme tarinoita iltasaduiksi. Tarinoista syntyi saksanpähkinä, joka osasi kävellä, ja niin tämä saksanpähkinä sai nimekseen ´Kävelevä Pähkinä’. Tarinoiden tapahtumapaikaksi keksimme Announ -nimisen (Unknown) saaren ja täysin improvisoiduissa tarinoissa seikkailee Pähkinän lisäksi myös hänen ystäviään.”

Kävelevä Pähkinä -YouTube -animaatioissa ja elokuussa ilmestyneessä samannimisen lastenkirjan tarinoissa luodaan vahvoja mielipiteitä, joiden myötä lasten on helppo samaistua hahmoihin. Kujalan mukaan tarinoiden ydinviesti kerrotaan mahdollisimman yksinkertaisesti.

Lapset päättävät kirjojen sisällöstä ja antavat äänensä animaatioihin – kaikilla lapsilla oikeus yhteiseen tekemiseen

Walking Walnut Entertainment Oy:n toimitusjohtaja Tuomas Viljakaisen mukaan yhtiön ideologiana on ”lapsilta lapsille”, joka toimii punaisena lankana kaikessa toiminnassa: ”Tämä tarkoittaa sitä, että lapset ohjaavat toimintaa, päättävät kirjojen sisällöstä eli tarinoista ja esiintyvistä hahmoista sekä antavat äänensä yhtiön tuottamiin animaatiojaksoihin.”

Hope – Yhdessä & Yhteisesti ry ja Walking Walnut kutsuvat nyt lahjoittamaan ja tekemään todeksi vähävaraisten perheiden lapsien toiveet elämyspäivästä: Koska kaikilla lapsilla on oikeus kivaan yhteiseen tekemiseen perheensä kanssa.

Kirjapakettien hinnat (alv. 0 %)

10 kpl: 12,90 €/kirja
30 kpl: 11,90 €/kirja
50 kpl: 10,90 €/kirja
90+ kpl: 9,90 €/kirja

Kävelevään Pähkinään pääset tutustumaan seuraavista linkeistä:

Kävelevä Pähkinä –nettisivu: www.käveleväpähkinä.fi
Youtube –kanava: https://www.youtube.com/c/WalkingWalnut

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Walking Walnut - Fishing / Kävelevä Pähkinä - Kalastamassa

Yhteystiedot:

Creator Kalle Kujala, kalle@walkingwalnut.com,

Walking Walnut Entertainment Oy, Tuomas Viljakainen,
0400 515 200, tuomas@walkingwalnut.com

Hope ry, toiminnanohjaaja Nora Nederström,
044 700 6261, nora.nederstrom@hopeyhdistys.fi

Kuvat

Kuva vapaasti julkaistavissa.
Iltasatu. Kuva vapaasti julkaistavissa.

Walking Walnut Entertainment Oy
Maneesikatu 8 C 73