Antenni-ikkunasta ratkaisu kuuluvuusongelmiin

TIEDOTE 3.4.2018. Ikkuna- ja ovitoimittaja Inwido Finland tuo markkinoille ikkunaan integroidun antennin. Se parantaa merkittävästi matkapuhelimen kuuluvuutta ja datasiirtoa sisätiloissa nostamalla signaalinvoimakkuuden jopa 100-kertaiseksi.

Tiivi Connect Antenni vaikutus. Kuva Inwido.

Uutuus mahdollistaa energiatehokkaat rakennukset, tiiviin kaupunkirakentamisen sekä kivitalojen ikkunaremontit ilman vaaraa puhelu- ja datayhteyksien menettämisestä. Samalla se vastaa myös tulevien nopeiden mobiilidatayhteyksien vaatimuksiin.

Karmiin sijoitettu passiiviantenni ei näy ulospäin, on täysin huoltovapaa ja kestää kiinteistön koko elinkaaren ajan. Se toimii nykyisillä ja tulevilla matkaviestinverkon taajuuksilla sekä kaikkien operaattoreiden liittymillä.

Tiivi Connect Antenni on ainoa ikkunaratkaisu, joka perustuu StealthCase-teknologiaan. Se auttaa matkaviestinverkon signaalia pääsemään huoneistoon helpommin, jolloin signaalin voimakkuus sisätiloissa voi nousta 30-100-kertaiseksi. Lisäksi yhteys toimii laajalti huoneistossa ja tavoittaa ulkona eri suunnilla sijaitsevat tukiasemat.

Uutuus on avaus Tiivi Connect -älytuotteiden perheelle, johon liittyy pian muita asumismukavuutta, energiatehokkuutta ja turvallisuutta lisääviä varusteita kuten ovi- ja ikkunasensoreita sekä älykaihtimia.

Kuvat: Inwido

Lauri Pälvimaa, markkinointipäällikkö
Inwido Finland Oy, puh. 040 680 8567
etunimi.sukunimi(at)inwido.fi ja www.inwido.fi

Tiivi Connect Antenni vaikutus. Kuva Inwido.
Tiivi Connect Antenni sijainti. Kuva Inwido.
Tiivi Connect Antenni lapileikkaus. Kuva Inwido.

Inwido Finland on Suomen ikkunamarkkinoiden suurin toimija, joka valmistaa ikkunoita ja ovia Pihla-, PihlaPRO-, Tiivi-, Klas1- ja Lämpölux-tuotemerkeillä. Tuotantolaitokset sijaitsevat Keski-Pohjanmaalla Kannuksessa, Pirkanmaalla Ruovedellä, Pohjois-Pohjanmaalla Haapajärvellä sekä Kuusamossa. Inwido Finlandin liikevaihto vuonna 2017 oli 167 miljoonaa euroa. Suomessa Inwido työllistää runsaat 900 henkilöä.

Ikkuna- ja ovivalmistaja Inwido ostaa Profinin13.6.2018 12:30Tiedote

TIEDOTE 13.6.2018. Euroopan suurin ikkunoiden valmistaja Inwido Finland Oy ja johtava lasiliukuseinien valmistaja Profin Oy:n omistajat ovat tänään allekirjoittaneet sopimuksen, jonka mukaan Inwido Finland Oy ostaa Profinin koko osakekannan. Kauppaan sisältyy myös Profinin tytäryhtiö Profin Sydänpuu ikkunat ja ovet Oy. Profinista tulee näin osa Inwidon tuoteperhettä, johon jo nyt kuuluvat ikkuna- ja ovibrändit Pihla, Tiivi, Klas1 ja Lämpölux.