Antenni-TV-lähetyksissä katkos Länsi-, Itä- ja Pohjois-Suomessa - palvelut toimivat nyt normaalisti

Digitan radio- ja tv-asemilla oli katkos tiistaiaamuna tv-lähetyksissä Pohjois-, Itä- ja Länsi-Suomen alueilla. Katkos alkoi 6.3. klo 9:10. Häiriö aiheutti lähetyskatkoksen A-, C- ja E-kanavanippuihin. Vika saatiin korjattu klo 9:44 A-kanavanipun osalta. C-kanavanippu saatiin korjattua klo 9:56 ja E-kanavanippu klo 9:59.

Katkoksen syynä oli tietoliikennehäiriö.

Digita pahoittelee katkosta aiheutunutta haittaa.

Näkyvyysalueen voi tarkastaa Digitan karttapalvelusta www.digita.fi/karttapalvelu. Tv-kanavatarjonta vaihtelee alueittain. Alueen tv-kanavatarjonnan voi tarkastaa karttapalvelusta.

Digita/Viestintä

Digita Oy, Markus Ala-Hautala, COO, puh. 0400 549 023, markus.ala-hautala@digita.fi