Antenni-TV-lähetyksissä katkos Pohjois-Suomen alueella

Digitan radio- ja tv-asemilla tv-lähetyksissä Haapavesi-Kajaani-linjan pohjoispuolella tapahtui katkos tiistaiaamuna. Katkos alkoi 6.3. klo 9:10. Häiriö aiheutti lähetyskatkoksen A-, C- ja E-kanavanippuihin. Vika saatiin korjattu klo 9:44 A-kanavanipun osalta. Digita tiedottaa C-ja E-kanavanippujen tilanteesta nettisivuillaan.

Digita pahottelee katkosta aiheutunutta haittaa.

Näkyvyysalueen voi tarkastaa Digitan karttapalvelusta www.digita.fi/karttapalvelu. Tv-kanavatarjonta vaihtelee alueittain. Alueen tv-kanavatarjonnan voi tarkastaa karttapalvelusta.

Digita/Viestintä

Digita Oy, Markus Ala-Hautala, COO, puh. 0400 549 023, markus.ala-hautala@digita.fi