Antti Keskisen Grip-sohvalle Isku 90 -muotoilukilpailun voitto

Antti Keskisen Grip-sohva

Kilpailun palkintosummana on yhteensä 24 000€, josta voittaja saa 10.000 euroa, toinen 5.000 euroa ja kolmanneksi tulleet 3.000 euroa. Myös yleisöäänestyksen voittaja saa 3000€.

Palkintorahan lisäksi kilpailutöillä on mahdollisuus päästä Iskun teolliseen valmistukseen ja kansainväliseen myyntiverkostoon. Isku 90-muotoilukilpailu on tuotesuunnittelukilpailu, jonka tavoitteena on löytää uusia ja innovatiivisia ratkaisuja työ- ja oppimisympäristöihin, kodin ja vapaa-ajanasumisen ympäristöihin, sekä hoiva- ja terveydenhoitoympäristöihin. Isku90-muotoilukilpailun palkintolautakuntaan kutsuttiin Petra Lassenius, Saara Renvall, Raimo Räsänen sekä Iskulta Seppo Vikström, Antti Olin ja Arto Tiitinen.

”Muotoilukilpailu juhlistaa 90-vuotiaan Iskun historiaa ja asemaamme Suomen johtavana kalustealan teollisena ja kaupallisena toimijana. Iskun tuotteet valmistetaan Lahden tehtailla. Muotoilukilpailujen kautta olemme saaneet innovatiivisia tuotteita mallistoomme. Isku 90-kilpailun finaalin kilpailutyöt ovat ammattilaisten suunnittelemia, mikä näkyy muotoilussa, valmistettavuudessa ja tuoteperheajattelussa”, kertoo kilpailun palkintolautakunnan puheenjohtaja Seppo Vikström.

”Finaaliin valikoitui tuotteita, jotka palvelevat monipuolisesti Iskun eri asiakassegmenttejä. Tuotteissa ei ole yhtä yhdistävää trendiä vaan ne ovat ajattoman tyylikkäitä ja tämä lupaa tuotteille pitkää elinaikaa, kun se ei ole liian trendin aallon harjalla”, sanoo Iskun Working-asiakasalueen johtaja Antti Olin.

Arto Tiitinen, toimitusjohtaja Isku-Yhtymä Oy
puh. 0400 566875, arto.tiitinen@isku.com

Antti Olin, Director, Working, Isku Interior Oy
puh. 044 792 3361, antti.olin@isku.com

Antti Keskisen Grip-sohva

Isku valitsi vuoden 2017 parhaat kumppanit29.1.2018 10:00Tiedote

Isku valitsi vuoden 2017 parhaat tehtaan kumppanit sekä tuotekumppanit. Koskinen Oy valittiin vuoden 2017 kumppaniksi tehtaiden materiaalitoimittajana. Isku valitsi ER Pahvityö Oy:n vuoden 2017 kumppaniksi parhaan palvelun tarjoajana tehtaalle. Isku ja ER Pahvityö tekevät yhteistyötä pakkaussuunnittelussa. Isku valitsi Salli Systemsin ja Loook Industries Oy:n vuoden tuotekumppaneiksi. Salli Satulatuolit täydentävät Iskun mallistoa ergonomisilla satulatuoleilla, ja Loook Industries sai palkinnon suomalaisesta muotoilusta ja innovatiivisista tuotteistaan.