Antti Rinteen puhe SDP:n eduskuntaryhmän kokouksessa Vaasassa

Antti Rinne torstaiaamuna kansalaistapaamisessa Vaasan torilla

Liitteenä SDP:n puheenjohtaja Antti Rinteen puhe eduskuntaryhmän kesäkokouksessa Vaasassa 23.8.

Antti Rinne torstaiaamuna kansalaistapaamisessa Vaasan torilla

SDP:n puheenjohtaja Rinne palasi Suomeen11.1.2019 21:42Tiedote

Matkallaan Espanjassa sairastunut SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne ja hänen vaimonsa Heta Ravolainen-Rinne ovat palanneet turvallisesti Suomeen perjantai-iltana. Puheenjohtaja Rinteen toipuminen on edennyt, mutta hän jatkaa toipumista sairaalahoidossa myös kotimaassa. Rinne joutui Espanjassa sairaalahoitoon vakavan keuhkokuumeen vuoksi. Myös Rinteen vaimo oli sairaalahoidossa hengitystieinfektion takia. Aiemmin tällä viikolla ilmoitettiin, että Rinne on sairauslomalla tammikuun loppuun asti. Arvio sairausloman kestosta on edelleen sama. Lisätietoja: Dimitri Qvintus, 050 574 0956 SDP:n puheenjohtajan viestintävastaava