Antti-Teollisuus Oy

Antti-Teollisuus vie viljan kuivauksen hallinnan verkkoon

Antti-Teollisuus esittelee KoneAgria-messuilla uuden ULTIMA-etähallintajärjestelmän viljan kuivaukseen ja varastointiin. Viljelijä voi ohjata ja seurata viljan kuivausta mobiililaitteella tai tietokoneella.
ULTIMA-etähallintajärjestelmän avulla viljelijä voi ohjata ja seurata viljan kuivausta mobiililaitteella tai tietokoneella.

Helppoa etähallintaa

"Meillä on vuosikymmenten tietämys ja kokemus viljankäsittelyn tarpeista ja prosesseista. Markkina on kuitenkin muuttumassa, kun vaatimukset tehokkaampaan, ympäristöystävällisempään sekä jäljitettävämpään viljelyyn ovat lisääntyneet. Tähän tarpeeseemme kehitimme ULTIMAn", kertoo Kalle Isotalo, Antti-Teollisuuden toimitusjohtaja.

Automaattinen viljankäsittely mahdollistaa jatkuvan eräkuivauksen, jossa kuivausprosessi jatkuu katkeamattomana valittujen asetusten mukaisesti.

Kun automatiikka yhdistetään ULTIMA-etähallintajärjestelmän monipuoliseen verkkopalveluun, käyttäjä voi seurata ja hallita kuivausprosessia ajantasaisesti, missä ja milloin vain tietokoneellaan tai mobiililaitteellaan.

"Digitalisaatio on jo viljelijän arkea ja vihdoinkin voimme esitellä uudet pilvipalvelut myös viljankuivaukseen. Mielestämme viljelyn kehitys on nyt tekemässä suuren harppauksen eteenpäin. Koskaan ennen ei viljankuivaus ole ollut näin helppoa ja luotettavaa", Isotalo sanoo.

Laadun raportointia reaaliajassa

ULTIMA toimii pilvessä ja tarjoaa mm. tarkat kuivausraportit ja aina ajantasaisen eräkirjanpidon.

Kuivauserien tiedot tallentuvat ULTIMAn pilvipalveluun aina erän valmistuessa. Kuivausraportit voi tarkistaa heti, niihin voi palata myöhemmin ja kerätä vähitellen vertailutietopankkia.

ULTIMAN kautta voi myös hoitaa viljavarastonhallinnan. Kuivatut erät ohjataan valittuihin siiloihin ja niiden täyttöastetta on helppo seurata.

Viljelijä voi esitellä viljan ostajalle raportit, joiden avulla vilja on jäljitettävissä erätietojen mukaan. Mitatusti korkealaatuinen vilja tuottaa paremmin.

Luonto ja lompakko kiittävät

ULTIMAAN yhdistettynä kuivuriin tulee käänteentekevänä uutuutena nyt myös jatkuva kosteuden mittaus suoraan viljasta.

"Testit suurilla erillä ovat vielä kesken, mutta tämänhetkisten testitulosten mukaan kosteuden mittauksella voidaan säästää kuivaukseen käytettävää energiaa – ja siten merkittävästi kokonaiskustannuksia", Isotalo kertoo.

Tule käymään KoneAgria-messuilla Antti-Teollisuuden osastolla A100!

Lisätiedot:

Kalle Isotalo, toimitusjohtaja, Antti-Teollisuus, puh. 044 774 4705
Sähköposti: kalle.isotalo@antti-teollisuus.fi

Kalle Isotalo, toimitusjohtaja, Antti-Teollisuus, puh. 044 774 4705

Kuvat

ULTIMA toimii mm. tabletilla.
Antti-Teollisuus Oy:n toimitusjohtaja Kalle Isotalo

Antti-Teollisuus Oy
Koskentie 89
25340 Kanunki (Salo)

02 774 4700http://www.antti-teollisuus.fi

Antti-Teollisuus Oy on Salon Kuusjoella toimiva nykyaikainen ja kansainvälinen metallituotetehdas. Valmistamme viljankuivaamoja sekä risteilyalusten hyttien ovia. Tuotteistamme suurin osa menee vientimarkkinoille. Perheyhtiön liikevaihto on noin 20 miljoonaa euroa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Antti-Teollisuus Oy