Anu Ahokas StaffPoint-konsernin varatoimitusjohtajaksi - Nimityksellä haetaan vauhtia konsernin kasvuun ja palvelukehitykseen

Anu Ahokas

Anu Ahokas on nimitetty StaffPoint-konsernin varatoimitusjohtajaksi. Varatoimitusjohtaja vastaa kaupallisista asioista: myynnin, asiakkuuksien ja markkinoinnin johtamisesta sekä palveluvalikoiman kehittämisestä. Ahokas on tarvittaessa konsernin toimitusjohtajan sijainen.

Aiemmin Ahokas on toiminut konsernin strategiajohtajana ja valmennusyhtiö Spring Housen toimitusjohtajana. Ahokas jatkaa edelleen myös Spring Housen toimitusjohtajana. Ahokas on toiminut yhtiössä vuodesta 2004 alkaen vastaten eri liiketoimintajohtajan tehtävistä. Vuodesta 2012 alkaen Ahokas on ollut StaffPoint-konsernin johtoryhmän jäsen ja hänen vastuullaan on ollut myös konsernin strategiajohtajan tehtävä. Tätä ennen Ahokas työskenteli markkinoinnin ja myynnin parissa Elisa Oyj:ssa.

Ahokas on koulutukseltaan valtiotieteiden maisteri. StaffPoint-konsernin toimitusjohtaja Mika Kiljunen kuvaa Ahokkaan vahvuuksia:

-Valinnassa painoivat Ahokkaan vahvat näytöt liiketoiminnan kannattavasta kasvattamisesta ja osaaminen henkilöstöpalvelualalta. Ahokkaalla on kykyä johtaa muutosta, joka on StaffPoint-konsernille erityisen tärkeää hakiessamme voimakasta kasvua. Hänellä on taito innostua ja innostaa muita. Ahokkaan energisyys ja kyky luoda uusia ratkaisuja asiakkaidemme haasteisiin kustannustehokkaasti ja asiakkaille lisäarvoa tuottavasti on todella harvinainen yhdistelmä taitoa.

Ahokkaan johdolla konserniin on aiemmin luotu strategia, jossa on panostettu merkittävästi koko työelämän kaaren kattavien palvelujen kehittämiseen. Henkilöstövuokraajasta on kehittynyt täyden palvelun strateginen HR-kumppani asiakkailleen. Lisäksi Ahokas on kasvattanut toimitusjohtajana Spring House Oy:stä Suomen merkittävimmän valmennustalon (liikevaihto 10 M€). Yhtiö on erikoistunut henkilöstövalmennus- ja työllistämispalveluihin. Kannattavasta kasvusta kertovat yhtiön toistuvasti saamat tunnustukset. Tunnuslukuvertailujen perusteella Spring House on sijoittunut sekä kaikkien suomalaisten että oman toimialansa parhaimpien yritysten joukkoon seitsemänä peräkkäisenä vuotena (Kauppalehden Menestyjä-yritys, Kasvu-yritys).

Ahokas on innoissaan uudesta tehtävästään konsernin varatoimitusjohtajana:

-Meillä on vahva halu kasvaa. Sen minkä päätämme, sen myös teemme! Haluan tehdä töitä asiakkaitani ja joukkuettani varten. Vain luomalla uutta voimme olla kumppani, joka luo aitoa etumatkaa asiakkaalleen.

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt:

Mika Kiljunen, StaffPoint-konsernin toimitusjohtaja

Anu Ahokas, StaffPoint-konsernin varatoimitusjohtaja

Tavoitettavissa viestintä- ja markkinointipäällikkö
Mariliina Karpon välityksellä
mariliina.karppo@staffpoint.fi

Anu Ahokas

StaffPoint-konserni on Työn Osaaja, joka yhdistää ihmiset, työpaikat ja teknologian. Lyhyesti: TEEMME TYÖELÄMÄN LÖYTÖJÄ™. Olemme yksi Suomen suurimmista henkilöstöpalvelualan yrityksistä ja tarjoamme monipuoliset palvelut työuran koko elinkaarelle: meiltä saat henkilöstövuokrauksen, rekrytoinnin ja valmennuksen vahvaa osaamista, räätälöidysti. Palveluksessamme on yli 350 toimihenkilöä, 14 toimipaikassa Suomessa, Virossa ja Espanjassa. Konsernimme omistavat GWS, Tesi, Etera ja Varma sekä yritysten johto. Olemme globaalin Randstadin kumppani ja edustaja Suomessa sekä Baltiassa. Lisätietoja: www.staffpoint.fi

Anu Ahokas StaffPoint-konsernin toimitusjohtajaksi - nimityksellä haetaan kannattavaa kasvua10.4.2018 09:10Tiedote

HENKILÖSTÖVUOKRAAJASTA TÄYDEN PALVELUN HR-KUMPPANIKSI – StaffPoint-konsernin kasvua vauhdittaa uusi pääomistaja Sponsor Capital5.10.2017 14:15Tiedote

StaffPoint vahvistaa globaalia kumppanuusverkostoaan: ostaa Randstadilta Profficen Suomen-liiketoiminnot26.7.2016 09:30Tiedote

LEHDISTÖTIEDOTE 26.7.2016. Suomen suurimpiin henkilöstöpalveluyrityksiin kuuluva StaffPoint-konserni ja yksi alan globaaleista markkinajohtajista, Randstad, ovat allekirjoittaneet sopimuksen, jossa Randstad-yhtiö Proffice Groupin Suomen-liiketoiminnot siirtyvät StaffPointin omistukseen. Kaupassa StaffPointille siirtyivät Helsingissä ja Tampereella toimivan Proffice Finlandin liiketoiminnot 1.9.2016 alkaen.