Arjessa Oy

Arjessa Oy laajentaa palvelutarjontaansa hoivapalveluihin ostamalla Nordic Senior Services Oy:n palveluliiketoiminnan

Sosiaali- ja hoivapalveluita valtakunnallisesti tarjoava Arjessa Oy ja Nordic Senior Servicesin omistajat ovat 11.8.2017 allekirjoittaneet sopimuksen yrityskaupasta. Kaupan myötä Nordic Senior Servicesin koko osakekanta siirtyy Arjessan omistukseen.

Nordic Senior Services tarjoaa palveluita vanhuksille, mielenterveyskuntoutujille ja vammaisille. Yhtiöllä on 6 palvelua tuottavaa toimipistettä eri puolilla Suomea ja niissä tarjotaan palveluita 155 asiakkaalle. Vuonna 2009 toimintansa aloittanut yhtiö tarjoaa asiakkailleen viihtyisän ja turvallisen ympäristön, ja palveluissa korostuu voimavaroja tukeva, eettisesti korkeatasoinen, henkilökohtainen ja ammattitaitoinen hoiva- ja kuntoutuspalvelu ikäihmisille ja muille tukea tarvitseville erityisryhmille. Nordic Senior Servicesin toiminta-ajatuksena on edistää ikäihmisten ja erityisryhmien hyvinvointia ja terveyttä liittämällä monipuoliset kuntoutus- ja virkistyspalvelut osaksi palveluprosessien kaikkia vaiheita, mikä tähtää mahdollisimman pitkään itsenäiseen selviytymiseen ja toimintakyvyn säilymiseen.

Yritysostolla ja sen myötä uudelle toimialalle laajenevalla palvelutarjonnallaan Arjessa vahvistaa asemaansa valtakunnallisena sosiaali- ja hoiva-alan toimijana ja osaajana.

- Tärkeinä tekijöinä Arjessan ja Nordic Senior Servicesin yhdistymiselle olivat yhteiset näkemykset paikallisista ja asiakaslähtöisistä palveluista sekä kummankin toimijan vahvasti arvoihin pohjautuvat palveluntuottajamallit, kommentoi Arjessan toimitusjohtaja Pasi Kohtala.

- Yhdistyminen turvaa ja vahvistaa asemaamme myös tulevassa sote-muutoksessa, täydentää Nordic Senior Servicesin toimitusjohtaja Kaisa Isännäinen.

Omistusmuutoksella ei ole vaikutusta Nordic Senior Services- konsernin asiakkuuksiin tai henkilöstöön, vaan toiminta jatkuu normaalisti ja katkeamattomana.

Pasi Kohtala
Arjessa Oy
pasi.kohtala@arjessa.fi

Tietoja julkaisijasta

Arjessa on kasvava valtakunnallinen toimija, joka tarjoaa perheiden ja yksilöiden sosiaali- ja hoivapalveluita lähellä asiakasta. Palveluita tuotetaan noin 1000 sosiaali-, terveys-, opetus- ja kasvatusalan ammattilaisen voimin. Toiminnan perusta on vaikuttavassa vastuullisuudessa. Arjessa on osa Humanaa, joka on johtava pohjoismainen sosiaali- ja hoiva-alan yhtiö. Arjessa on Humanan Suomen maayhtiö. http://www.arjessa.fi/, http://www.humana.se/

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Arjessa Oy

Ryhmäkoti Raide Oy vahvistamaan Arjessa Oy:n lastensuojelupalveluita23.10.2017 11:00:00 EEST | Tiedote

Sosiaali- ja hoivapalveluita tarjoava Arjessa on ostanut Pirkanmaalla Akaassa toimivan Ryhmäkoti Raide Oy:n 20.10.2017 allekirjoitetulla sopimuksella. Ryhmäkoti Raide Oy tarjoaa kokonaisvaltaista ja yksilöllistä lastensuojelun laitospalvelua erityistä hoivaa ja huolenpitoa tarvitseville lapsille ja nuorille. Ryhmäkoti Raide on seitsemänpaikkainen kodinomainen lastensuojeluyksikkö Akaan kaupungissa, Toijalassa. Yritys on aloittanut toimintansa vuonna 2006.

Pienryhmäkoti Puolenhehtaarin Metsä Oy vahvistamaan Arjessa Oy:n lastensuojelupalveluita23.12.2016 11:18:54 EET | Tiedote

Sosiaali- ja hoivapalveluita tarjoava Arjessa on ostanut Uudellamaalla toimivan Pienryhmäkoti Puolenhehtaarin Metsä Oy:n 21.12.2016 allekirjoitetulla sopimuksella. Pienryhmäkoti Puolenhehtaarin Metsä Oy tarjoaa terapeuttista ja kuntouttavaa ympärivuorokautista lastensuojelun sijaishuollon palvelua erityistä hoivaa ja huolenpitoa tarvitseville lapsille ja nuorille. Yhtiöllä on 7-paikkainen yksikkö Vihdin Nummelassa ja 6-paikkainen yksikkö Lohjan Muijalassa. Puolenhehtaarin Metsä on aloittanut toimintansa vuonna 2008.