Arjessa Oy

Arjessa Oy laajentaa palvelutarjontaansa hoivapalveluihin ostamalla Nordic Senior Services Oy:n palveluliiketoiminnan

Sosiaali- ja hoivapalveluita valtakunnallisesti tarjoava Arjessa Oy ja Nordic Senior Servicesin omistajat ovat 11.8.2017 allekirjoittaneet sopimuksen yrityskaupasta. Kaupan myötä Nordic Senior Servicesin koko osakekanta siirtyy Arjessan omistukseen.

Nordic Senior Services tarjoaa palveluita vanhuksille, mielenterveyskuntoutujille ja vammaisille. Yhtiöllä on 6 palvelua tuottavaa toimipistettä eri puolilla Suomea ja niissä tarjotaan palveluita 155 asiakkaalle. Vuonna 2009 toimintansa aloittanut yhtiö tarjoaa asiakkailleen viihtyisän ja turvallisen ympäristön, ja palveluissa korostuu voimavaroja tukeva, eettisesti korkeatasoinen, henkilökohtainen ja ammattitaitoinen hoiva- ja kuntoutuspalvelu ikäihmisille ja muille tukea tarvitseville erityisryhmille. Nordic Senior Servicesin toiminta-ajatuksena on edistää ikäihmisten ja erityisryhmien hyvinvointia ja terveyttä liittämällä monipuoliset kuntoutus- ja virkistyspalvelut osaksi palveluprosessien kaikkia vaiheita, mikä tähtää mahdollisimman pitkään itsenäiseen selviytymiseen ja toimintakyvyn säilymiseen.

Yritysostolla ja sen myötä uudelle toimialalle laajenevalla palvelutarjonnallaan Arjessa vahvistaa asemaansa valtakunnallisena sosiaali- ja hoiva-alan toimijana ja osaajana.

- Tärkeinä tekijöinä Arjessan ja Nordic Senior Servicesin yhdistymiselle olivat yhteiset näkemykset paikallisista ja asiakaslähtöisistä palveluista sekä kummankin toimijan vahvasti arvoihin pohjautuvat palveluntuottajamallit, kommentoi Arjessan toimitusjohtaja Pasi Kohtala.

- Yhdistyminen turvaa ja vahvistaa asemaamme myös tulevassa sote-muutoksessa, täydentää Nordic Senior Servicesin toimitusjohtaja Kaisa Isännäinen.

Omistusmuutoksella ei ole vaikutusta Nordic Senior Services- konsernin asiakkuuksiin tai henkilöstöön, vaan toiminta jatkuu normaalisti ja katkeamattomana.

Pasi Kohtala
Arjessa Oy
pasi.kohtala@arjessa.fi

Tietoja julkaisijasta