Arnon Oy

Arnon Outotecin MCC-teknologiakumppaniksi

Arnon on allekirjoittanut Outotecin kanssa sopimuksen OVO Ultra MCC-kojeistojen suunnittelusta ja toimituksesta Udokan-projektiin, joka sijaitsee Kalarskyn alueella Venäjän Kaukoidässä.

Kyseessä on suurin yksittäinen OVO Ultra kojeistotoimitussopimus Arnonin historiassa.

”Olemme todella ylpeitä ja tyytyväisiä tultuamme valituksi MCC-teknologiakumppaniksi tässä merkittävässä projektissa. Sopimus on osoitus poikkeuksellisesta ammattitaidostamme ja prosessiemme laadusta”, sanoo Arnonin toimitusjohtaja Harri Lamminen.

”Meillä on loistava tiimi ja olemme todella innostuneita syventämään kumppanuuttamme Outotecin kanssa. Menestyksemme kulmakiviä ovat henkilöstömme, sekä maailmanluokan suunnittelu ja tuotannon laatu”, sanoo Arnonin Chief Operating Officer Toni Ristamäki.

Arnon Oy
Hyllilänkatu 15

+358 10 526 5000http://arnon.fi

Arnon tarjoaa meri-, kaivos- ja uusiutuvan energian sektoreilla toimiville koneiden, laitteiden ja järjestelmien toimittajille täydet teollisuuden sähkö-, automaatio- ja pilvipalvelut ­– antureista pilveen. Arnonin 250 asiantuntijaa työskentelee kuudessa eri lokaatiossa kolmessa maassa: Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa. Yksityisomisteisen tamperelaisen konsernin liikevaihto vuonna 2021 oli 58 miljoonaa euroa. www.arnon.fi