Arto Pohjonen Pohjola Rakennus Oy Uusimaan toimitusjohtajaksi

Diplomi-insinööri Arto Pohjonen aloittaa Pohjola Rakennus Oy Uusimaan toimitusjohtajana 1.9.2018 alkaen.
Arto Pohjonen.

”Arto Pohjosella on pitkä johtajakokemus rakennusalalta ja kattavat verkostot. Vahvojen tulosnäyttöjen ohella hän on myös taitava henkilöstöjohtaja”, sanoo konsernijohtaja Juha Metsälä.

”Arto Pohjonen tuo mukanaan niin toimitilarakentamisen kuin asuntorakentamisenkin huippuosaamista juuri Uusimaalta. On hienoa, että rakennusalan rautainen ammattilainen tulee Uusimaan yhtiömme toimitusjohtajaksi ja osakkaaksi”, Juha Metsälä jatkaa.

”Otan toimitusjohtajuuden vastaan syyskuussa suurella mielenkiinnolla. Pohjola Rakennus Uusimaa yhtiönä on saatettu hyvään vaiheeseen ja tästä on hyvä jatkaa. Tulen kehittämään toimintaa edelleen, vahvasti yhtiön henkilöstön kanssa yhdessä ja entistäkin systemaattisemmin. Sitä ennen tulen hoitamaan nykyisen tehtäväni Destian vt. toimitusjohtajana loppuun sovitun mukaisesti.”, sanoo Arto Pohjonen.

Pohjola Rakennus Oy Uusimaan tilauskanta on tällä hetkellä hyvä, ja liikevaihtonäkymät ovat noin 100 miljoonaa vuodelle 2018.

Lisätietoja:

Juha Metsälä, Pohjola Rakennus Group PRG Oy, konsernijohtaja, p. 041 4590 600,

juha.metsala@pohjolarakennus.fi

Arto Pohjonen, p. 040 840 25 60, arto.pohjonen@welho.com

Arto Pohjonen.

Televisiokatu 4

020 7759 600http://www.pohjolarakennus.fi

Pohjola Rakennus-konserni on projektinjohtomallilla toimiva rakennusliike sekä aluesuunnittelun ja kiinteistökehittämisen asiantunteva kumppani. Pohjola Rakennus on rakentanut yli 10 000 kotia, ja se kuuluu suurimpiin asuntorakentajiin Tampereen, Turun ja Jyväskylän alueella. Lisäksi Pohjola Rakennus toteuttaa liike-, tuotanto- ja toimitiloja, infra- ja peruskorjauskohteita. Konserni työllistää yhteensä noin 3000 henkilöä, joista omaa henkilökuntaa on noin 200. Konsernin tavoitteena on olla johtava asuntorakentaja toiminta-alueillaan. www.pohjolarakennus.fi