Arvoisa toimittaja

Finanssiala ry (FA) järjestää jokavuotisen toimittajien finanssiseminaarin 7. – 8.9.2017 Vanajanlinnassa Hämeenlinnassa.

Seminaarissa pureudutaan finanssialan ja talouden ajankohtaisiin teemoihin. Puhujiksi ovat lupautuneet mm.

Ari Kaperi, FA:n hallituksen puheenjohtaja, maajohtaja, Nordea
Tuomas Aarto, varatoimitusjohtaja, Palta
Harri Aho, johtaja, LähiTapiola
Risto Murto, toimitusjohtaja, Varma
Pekka Puustinen, kehitysjohtaja, Ilmarinen
Esko Kivisaari, vt. toimitusjohtaja, Finanssiala ry
Veli-Matti Mattila, pääekonomisti, Finanssiala ry
Mari Pekonen-Ranta, johtava lakimies, Finanssiala ry
Dominique Jaurola, projektipäällikkö, Finanssiala ry

Tutustu tarkemmin alustavaan ohjelmaan (liite) ja ilmoittaudu TÄSTÄ viimeistään 18.8.2017.

Bussikuljetus Helsingistä Vanajanlinnaan lähtee torstaina 7.9. noin klo 7.30. Takaisin Helsingissä olemme perjantaina 8.9. viimeistään klo 15.

Tervetuloa!

Tuomo Yli-Huttula
Viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja

Työnantajapuoli on pettynyt Vakuutusväen Liiton lakkoilmoitukseen1.12.2017 13:28Tiedote

Vakuutusväen Liitto (VvL) antoi tänään perjantaina 1.12. varoituksen vakuutusalaa koskevasta työtaistelusta. Finanssiala ry (FA) ja Palvelualojen työnantajat Palta ovat pettyneitä lakkoilmoitukseen ja siihen, että työntekijäpuolella ei ole valmiutta vastata vakuutusyhtiöiden asiakkaiden toiveisiin joustavammista palveluajoista normaalisti neuvottelemalla. Nykyään asiakkaat haluavat vakuutuspalveluja laajemmin kuin vain perinteisenä virka-aikana.