Arvoisa toimittaja

25.7.2017 10:17 | Finanssiala ry

Finanssiala ry (FA) järjestää jokavuotisen toimittajien finanssiseminaarin 7. – 8.9.2017 Vanajanlinnassa Hämeenlinnassa.

Seminaarissa pureudutaan finanssialan ja talouden ajankohtaisiin teemoihin. Puhujiksi ovat lupautuneet mm.

Ari Kaperi, FA:n hallituksen puheenjohtaja, maajohtaja, Nordea
Tuomas Aarto, varatoimitusjohtaja, Palta
Harri Aho, johtaja, LähiTapiola
Risto Murto, toimitusjohtaja, Varma
Pekka Puustinen, kehitysjohtaja, Ilmarinen
Esko Kivisaari, vt. toimitusjohtaja, Finanssiala ry
Veli-Matti Mattila, pääekonomisti, Finanssiala ry
Mari Pekonen-Ranta, johtava lakimies, Finanssiala ry
Dominique Jaurola, projektipäällikkö, Finanssiala ry

Tutustu tarkemmin alustavaan ohjelmaan (liite) ja ilmoittaudu TÄSTÄ viimeistään 18.8.2017.

Bussikuljetus Helsingistä Vanajanlinnaan lähtee torstaina 7.9. noin klo 7.30. Takaisin Helsingissä olemme perjantaina 8.9. viimeistään klo 15.

Tervetuloa!

Tuomo Yli-Huttula
Viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja

Finanssiala ry (FA) edustaa Suomessa toimivia pankkeja, henki-, työeläke- ja vahinkovakuutusyhtiöitä sekä rahasto- ja rahoitusyhtiöitä ja arvopaperivälittäjiä. Rakennamme jäsenillemme toimintaympäristöä, jossa ne voivat liiketoiminnallaan lisätä suomalaista hyvinvointia.

Alakouluille kipeästi kaivattu ilmainen talousopetusmateriaali22.8.2017 09:10Tiedote

Alakoulujen talousosaamisen opetusta varten on avattu maksuton verkko-oppimismateriaali, Mini-Zaldo. Yhteiskuntaoppi tuli 4.–6.-vuosiluokkien opetusohjelmaan viime vuonna. Alakouluille ei kuitenkaan ole vielä tarjolla kovin paljon talousosaamisen opetukseen soveltuvaa opetusmateriaalia. Mini-Zaldo on tehty aiemman, yläkoululaisille suunnatun ja nyt uusitun Zaldo-oppimateriaalin pohjalta. Molemmat Zaldot löytyvät osoitteesta Zaldo.fi.