Arvoisa toimittaja

Finanssiala ry (FA) järjestää jokavuotisen toimittajien finanssiseminaarin 7. – 8.9.2017 Vanajanlinnassa Hämeenlinnassa.

Seminaarissa pureudutaan finanssialan ja talouden ajankohtaisiin teemoihin. Puhujiksi ovat lupautuneet mm.

Ari Kaperi, FA:n hallituksen puheenjohtaja, maajohtaja, Nordea
Tuomas Aarto, varatoimitusjohtaja, Palta
Harri Aho, johtaja, LähiTapiola
Risto Murto, toimitusjohtaja, Varma
Pekka Puustinen, kehitysjohtaja, Ilmarinen
Esko Kivisaari, vt. toimitusjohtaja, Finanssiala ry
Veli-Matti Mattila, pääekonomisti, Finanssiala ry
Mari Pekonen-Ranta, johtava lakimies, Finanssiala ry
Dominique Jaurola, projektipäällikkö, Finanssiala ry

Tutustu tarkemmin alustavaan ohjelmaan (liite) ja ilmoittaudu TÄSTÄ viimeistään 18.8.2017.

Bussikuljetus Helsingistä Vanajanlinnaan lähtee torstaina 7.9. noin klo 7.30. Takaisin Helsingissä olemme perjantaina 8.9. viimeistään klo 15.

Tervetuloa!

Tuomo Yli-Huttula
Viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja

Onnea Viro! Itsenäinen valtio – taloudellisesti itsenäiset kansalaiset23.2.2018 08:50Tiedote

Suomalainen finanssiala onnittelee satavuotista taivaltaan juhlivaa Viroa! Sekä Suomessa että Virossa finanssiala tekee töitä sen puolesta, että maiden kansalaiset olisivat osaavia rahankäyttäjiä ja ymmärtäisivät vakuuttaa riskinsä. Talousosaamisen puolesta tehdyllä työllä on kytköksensä myös maiden itsenäisyyteen. Itsenäisen maan on oltava itsenäinen taloudellisesti – kansalaistenkin tasolla. Julkaisimme saman onnittelutiedotteen myös viroksi.

Rahoitusalan viikonlopputyö: Asiakaspalvelun toimittava kaikissa olosuhteissa7.2.2018 14:00Tiedote

Rahoitusalan tes-neuvotteluja on käyty jo neljä kuukautta, jona aikana palkansaajapuoli on järjestänyt kaksi kahden päivän lakkoa. Myös ylityökielto on ollut voimassa pitkään. Valtakunnansovittelija esitti 31.1.2018 kiistaan molempien osapuolten vaatimuksia huomioivan sovintoesityksen, jonka Ammattiliitto Pro ja Ammattiliitto Nousu hylkäsivät viime perjantaina. Finanssiala ry (FA), Palvelualojen työnantajat Palta ry sekä ylempiä toimihenkilöitä edustava YTN olisivat sovintoesityksen hyväksyneet. Kiistaa on käyty erityisesti viikonlopputyön järjestämisestä.