As Oy Espoon Ratalaaksonkuja 14 LVIA-urakat Assemblinille

Assemblin toteuttaa As Oy Espoon Ratalaaksonkujaan lämpö-, vesi,- ilmanvaihto- ja automaatiourakat. Työt kohteessa käynnistyvät joulukuussa 2017 ja kohde valmistuu kokonaisuudessaan vuoden 2018 lopussa.

Kuvituskuva @assemblin

Asunto Oy Espoon Ratalaaksonkuja 14 sijaitsee Espoossa Tuomarilassa. Tuomarilan kohde rakennetaan Bonavan toimesta jo olemassa olevaan naapurustoon erinomaisten liikenneyhteyksien äärelle.

Assemblin toteuttaa As Oy Espoon Ratalaaksonkujaan lämpö-, vesi,- ilmanvaihto- ja automaatiourakat. Työt kohteessa käynnistyvät joulukuussa 2017  ja kohde valmistuu kokonaisuudessaan vuoden 2018 lopussa.

Talotekniikkaurakointi
Jukka Jäppinen