As Oy Espoon Ratalaaksonkuja 14 LVIA-urakat Assemblinille

Assemblin toteuttaa As Oy Espoon Ratalaaksonkujaan lämpö-, vesi,- ilmanvaihto- ja automaatiourakat. Työt kohteessa käynnistyvät joulukuussa 2017 ja kohde valmistuu kokonaisuudessaan vuoden 2018 lopussa.

Kuvituskuva @assemblin

Asunto Oy Espoon Ratalaaksonkuja 14 sijaitsee Espoossa Tuomarilassa. Tuomarilan kohde rakennetaan Bonavan toimesta jo olemassa olevaan naapurustoon erinomaisten liikenneyhteyksien äärelle.

Assemblin toteuttaa As Oy Espoon Ratalaaksonkujaan lämpö-, vesi,- ilmanvaihto- ja automaatiourakat. Työt kohteessa käynnistyvät joulukuussa 2017  ja kohde valmistuu kokonaisuudessaan vuoden 2018 lopussa.

Talotekniikkaurakointi
Jukka Jäppinen
jukka.jappinen@assemblin.fi

Rakennusautomaatiourakointi
Kari Kumpulainen
kari.kumpulainen@assemblin.fi

Kuvituskuva @assemblin

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 800 miljoonaa euroa, ja palveluksessamme on noin 5 700 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla.