As Oy Turun Meriläntornin LVV-urakka Assemblinille

As Oy Turun Meriläntorni rakentuu Turkuun osoitteeseen Kirkkotie 14. Assemblin toteuttaa kohteeseen LVV-urakan

As Oy Turun Meriläntorni rakentuu Turkuun osoitteeseen Kirkkotie 14. Assemblin toteuttaa kohteeseen LVV-urakan. Kohteen rakentaminen on alkanut nyt kesäkuussa 2017 ja se valmistuu joulukuussa 2018. Kerrostalokohteessa on yhteensä 87 asuntoa.

As Oy Turun Meriläntorni rakennuttajana toimii Lemminkäinen.

Talotekniikka Turku
Ari Oksanen
ari.oksanen@assemblin.fi

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa. Assemblin suunnittelee, asentaa ja huoltaa LVISAK-järjestelmiä niin toimistoissa, urheiluhalleissa, kauppakeskuksissa, asunnoissa kuin teollisuudessakin. Assemblinin tukena on monipuolisen konsernin voimavarat ja paikallisen yrityksen henkilökohtainen läsnäolo. Liikevaihto on yli 750 miljoonaa euroa, ja meillä työskentelee yli 5 000 työntekijää yli sadalla paikkakunnalla Pohjoismaissa. Katso lisätietoja: www.assemblin.fi