As Oy Turun Rauninpuiston talotekniikkatyöt Assemblinille

Turun keskustan läheisyyteen Raunintien varrelle rakennetaan uusi kerrostalo, johon Assemblin toimittaa koko talotekniikan.

Kuva: Asunto Oy Turun Rauninpuisto, Schauman Arkkitehdit Oy

Kohteen rakentaminen on alkanut nyt kesällä 2017 ja se valmistuu loppuvuodesta 2018. Rauninpuiston asunnot rakennetaan toimiviksi ja käytännöllisiksi hyödyntäen nykyaikaista tekniikkaa ja ratkaisuja. As Oy Turun Rauninpuiston rakennuttajana toimii Lemminkäinen.

Käy tutustumassa kohteeseen lisää Lemminkäisen sivuilta täältä.

Talotekniikka Turku
Ari Oksanen
ari.oksanen@assemblin.fi

Kuva: Asunto Oy Turun Rauninpuisto, Schauman Arkkitehdit Oy

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa. Assemblin suunnittelee, asentaa ja huoltaa LVISAK-järjestelmiä niin toimistoissa, urheiluhalleissa, kauppakeskuksissa, asunnoissa kuin teollisuudessakin. Assemblinin tukena on monipuolisen konsernin voimavarat ja paikallisen yrityksen henkilökohtainen läsnäolo. Liikevaihto on yli 750 miljoonaa euroa, ja meillä työskentelee yli 5 000 työntekijää yli sadalla paikkakunnalla Pohjoismaissa. Katso lisätietoja: www.assemblin.fi

Yhteistoiminnallisemmat mallit vaativat aitoa ennakkoluulottomuutta ja luottamusta - miten luottamus rakentuu allianssimalleissa?5.12.2017 08:43Tiedote

Rakennusteollisuus on tällä hetkellä suuren myllerryksen keskellä. Media repii otsikoita kustannushaasteista, tehottomuudesta ja epäonnistuneista projekteista. Yhdeksi ratkaisuksi rakennusteollisuuden monimuotoisiin haasteisiin on esitetty entistä yhteistoiminnallisempia toteutusmuotoja kuten esimerkiksi allianssimallia. Allianssin periaatteena on tehdä asiat yhdessä sovitun sopimuskehyksen puitteissa. Tällaisissa malleissa yhtenä tärkeimpänä tukijalkana toimii luottamus. Miten luottamusta voidaan rakentaa allianssimallissa? Mitkä tekijät rakentavat luottamusta ja miten luottamus näkyy tulosviivan alla?