As Oy Turun Rauninpuiston talotekniikkatyöt Assemblinille

11.8.2017 13:51 | Assemblin Oy

Turun keskustan läheisyyteen Raunintien varrelle rakennetaan uusi kerrostalo, johon Assemblin toimittaa koko talotekniikan.

Kuva: Asunto Oy Turun Rauninpuisto, Schauman Arkkitehdit Oy

Kohteen rakentaminen on alkanut nyt kesällä 2017 ja se valmistuu loppuvuodesta 2018. Rauninpuiston asunnot rakennetaan toimiviksi ja käytännöllisiksi hyödyntäen nykyaikaista tekniikkaa ja ratkaisuja. As Oy Turun Rauninpuiston rakennuttajana toimii Lemminkäinen.

Käy tutustumassa kohteeseen lisää Lemminkäisen sivuilta täältä.

Talotekniikka Turku
Ari Oksanen
ari.oksanen@assemblin.fi

Kuva: Asunto Oy Turun Rauninpuisto, Schauman Arkkitehdit Oy

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa. Assemblin suunnittelee, asentaa ja huoltaa LVISAK-järjestelmiä niin toimistoissa, urheiluhalleissa, kauppakeskuksissa, asunnoissa kuin teollisuudessakin. Assemblinin tukena on monipuolisen konsernin voimavarat ja paikallisen yrityksen henkilökohtainen läsnäolo. Liikevaihto on yli 750 miljoonaa euroa, ja meillä työskentelee yli 5 000 työntekijää yli sadalla paikkakunnalla Pohjoismaissa. Katso lisätietoja: www.assemblin.fi

Harppuunakorttelin parkkihallin ja N-rakennuksen talotekniikkatyöt ovat päässeet vauhtiin8.8.2017 13:23Tiedote

Assemblin on rakentamassa yhdessä Merimieseläkekassan ja muiden allianssikumppaneiden kanssa aivan uudentyyppistä asuinkerrostalokohdetta Turkuun. Uudiskohteessa rakennetaan eri vaiheissa 13 rakennusta käsittävä asuintalokortteli autohalleineen ja piha-alueineen. Allianssihankkeessa talotekniikkatyöt ovat päässeet vauhtiin ja tällä hetkellä rakentuu autohalli ja siihen liittyvä N-rakennus.