As Oy Vantaan Parsan LVIS-urakat Assemblinille

Asunto Oy Vantaan Parsa sijaitsee Vantaalla Kaskelanrinteessä. Assemblin toteuttaa kerrostalokohteeseen LVIS-urakat.

Kuvituskuva @Assemblin

Asunto Oy Vantaan Parsa sijaitsee Vantaalla Kaskelanrinteessä. Kaskelanrinne on uusi asuinalue Vantaan Hakunilassa, jonne YIT on rakennuttamassa useita uusia moderneja kerrostaloja.

Assemblin toteuttaa As Oy Vantaan Parsaan  lämpö-, vesi,- ilmanvaihto- ja sähköurakat. LVIS-urakointi vaatii laajaa ymmärrystä talotekniikan eri osa-alueista. Assemblin tekee luotettavia ja moderneja ratkaisuja, joissa talotekniikan osa-alueet toimivat virheettömästi ja energiatehokkaasti. Kohteen työt käynnistyvät joulukuussa 2017 ja valmistuvat tammikuussa 2019.

Talotekniikkaurakointi
Jukka Jäppinen
jukka.jappinen@assemblin.fi

Kuvituskuva @Assemblin

Assemblin projektiyhteistyössä maisteriopiskelijoiden kanssa28.6.2018 09:20Tiedote

Lappeenrannan Yliopiston kauppatieteiden maisteriopiskelijat Jenni Salo, Sara Anttila ja Anna Hirsimäki ovat projektikurssien huipputaitajia. Kolmikko lähti etsimään loppuvuodesta 2017 Project Course on Sustainable Business -kurssille yritystä, minne voisivat toteuttaa projektin koskien kestäviä yritysmalleja. Opiskelijat päätyivät valitsemaan projektiin Assemblinin omien kontaktiensa kautta. Mitä hyötyjä on kurssiyhteistöistä opiskelijoille ja valitulle yritykselle? Mitä tällaisella projektilla voidaan saavuttaa? Lue ja innostu kolmikon tarinasta ja projektista.

Assemblin-urapolulla kohti unelmia6.6.2018 07:44Tiedote

Talotekniikka-alasta vallitsee monenlaisia ennakkokäsityksiä työnteosta työntekijöihin. Ulkopuolisin silmin ala näyttää erittäin miesvaltaiselta ja kenties hiukan jämähtäneeltä. Tällä hetkellä rakennusala elää kuitenkin erittäin kovassa murroksessa, missä digitalisoidutaan, etsitään uusia työmenetelmiä ja paneudutaan vahvasti työturvallisuuteen. Assemblinin tahtotilana on myös tasoittaa ennakkokäsityksiä alasta, kannustaa kaikkia kiinnostuneita hakemaan alalle ja kasvamaan rautaiseksi talotekniikan ammattilaiseksi.