As Oy Vantaan Parsan LVIS-urakat Assemblinille

Asunto Oy Vantaan Parsa sijaitsee Vantaalla Kaskelanrinteessä. Assemblin toteuttaa kerrostalokohteeseen LVIS-urakat.

Kuvituskuva @Assemblin

Asunto Oy Vantaan Parsa sijaitsee Vantaalla Kaskelanrinteessä. Kaskelanrinne on uusi asuinalue Vantaan Hakunilassa, jonne YIT on rakennuttamassa useita uusia moderneja kerrostaloja.

Assemblin toteuttaa As Oy Vantaan Parsaan  lämpö-, vesi,- ilmanvaihto- ja sähköurakat. LVIS-urakointi vaatii laajaa ymmärrystä talotekniikan eri osa-alueista. Assemblin tekee luotettavia ja moderneja ratkaisuja, joissa talotekniikan osa-alueet toimivat virheettömästi ja energiatehokkaasti. Kohteen työt käynnistyvät joulukuussa 2017 ja valmistuvat tammikuussa 2019.

Talotekniikkaurakointi
Jukka Jäppinen
jukka.jappinen@assemblin.fi

Kuvituskuva @Assemblin