As Oy Vantaan Sikaanin rakennusautomaatiourakka Assemblinille

Assemblin toteuttaa As Oy Vantaan Sikaanin rakennusautomaatiojärjestelmät ja kohde tulee kokonaisuudessaan olemaan valmis tammikuussa 2019.

As Oy Vantaan Sikaani  (Kuva: Markkinointikuva, Pohjola Rakennus Oy)
As Oy Vantaan Sikaani (Kuva: Markkinointikuva, Pohjola Rakennus Oy)

Vantaan Martinlaaksoon rakennetaan 8-kerroksinen kerrostalo Asunto Oy Vantaan Sikaani. Kerrostalo rakennetaan aivan Martinlaakson palveluiden tuntumaan hyvin kulkuyhteyksien varrelle. As Oy Vantaan Sikaanin rakennuttajana toimiiPohjola Rakennus Oy.

Assemblin toteuttaa kerrostalokohteen rakennusautomaatiojärjestelmät ja kohde tulee kokonaisuudessaan olemaan valmis tammikuussa 2019.

As Oy Vantaan Sikaani  (Kuva: Markkinointikuva, Pohjola Rakennus Oy)
As Oy Vantaan Sikaani (Kuva: Markkinointikuva, Pohjola Rakennus Oy)