As Oy Vantaan Sikaanin rakennusautomaatiourakka Assemblinille

Assemblin toteuttaa As Oy Vantaan Sikaanin rakennusautomaatiojärjestelmät ja kohde tulee kokonaisuudessaan olemaan valmis tammikuussa 2019.

As Oy Vantaan Sikaani  (Kuva: Markkinointikuva, Pohjola Rakennus Oy)
As Oy Vantaan Sikaani (Kuva: Markkinointikuva, Pohjola Rakennus Oy)

Vantaan Martinlaaksoon rakennetaan 8-kerroksinen kerrostalo Asunto Oy Vantaan Sikaani. Kerrostalo rakennetaan aivan Martinlaakson palveluiden tuntumaan hyvin kulkuyhteyksien varrelle. As Oy Vantaan Sikaanin rakennuttajana toimiiPohjola Rakennus Oy.

Assemblin toteuttaa kerrostalokohteen rakennusautomaatiojärjestelmät ja kohde tulee kokonaisuudessaan olemaan valmis tammikuussa 2019.

As Oy Vantaan Sikaani  (Kuva: Markkinointikuva, Pohjola Rakennus Oy)
As Oy Vantaan Sikaani (Kuva: Markkinointikuva, Pohjola Rakennus Oy)

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa. Assemblin suunnittelee, asentaa ja huoltaa LVISAK-järjestelmiä niin toimistoissa, urheiluhalleissa, kauppakeskuksissa, asunnoissa kuin teollisuudessakin. Assemblinin tukena on monipuolisen konsernin voimavarat ja paikallisen yrityksen henkilökohtainen läsnäolo. Liikevaihto on yli 750 miljoonaa euroa, ja meillä työskentelee yli 5 000 työntekijää yli sadalla paikkakunnalla Pohjoismaissa. Katso lisätietoja: www.assemblin.fi