As Oy Vantaan Sikaanin rakennusautomaatiourakka Assemblinille

Assemblin toteuttaa As Oy Vantaan Sikaanin rakennusautomaatiojärjestelmät ja kohde tulee kokonaisuudessaan olemaan valmis tammikuussa 2019.

As Oy Vantaan Sikaani  (Kuva: Markkinointikuva, Pohjola Rakennus Oy)
As Oy Vantaan Sikaani (Kuva: Markkinointikuva, Pohjola Rakennus Oy)

Vantaan Martinlaaksoon rakennetaan 8-kerroksinen kerrostalo Asunto Oy Vantaan Sikaani. Kerrostalo rakennetaan aivan Martinlaakson palveluiden tuntumaan hyvin kulkuyhteyksien varrelle. As Oy Vantaan Sikaanin rakennuttajana toimiiPohjola Rakennus Oy.

Assemblin toteuttaa kerrostalokohteen rakennusautomaatiojärjestelmät ja kohde tulee kokonaisuudessaan olemaan valmis tammikuussa 2019.

As Oy Vantaan Sikaani  (Kuva: Markkinointikuva, Pohjola Rakennus Oy)
As Oy Vantaan Sikaani (Kuva: Markkinointikuva, Pohjola Rakennus Oy)

2500 kilometriä, 130 päivää ja 2 kaverusta – työntekijän matkassa Japanissa20.9.2018 09:12Tiedote

Assemblinin rakennusautomaatiourakoinnissa projektinhoitajana työskentelevä Tomi Lukkaroinen päätti lähteä pienelle kävelylle yhdessä kaverinsa Pekka Pönkäsen kanssa– 2 500 kilometrin kävelylle Japanin päästä päähän. 130 kävelypäivän jälkeen he saavuttivat tavoitteensa ja samalla ylittivät itsensä. Kuinka jätkien reissu sujui ja miten kaikki asiat saatiin järjestettyä?