As Oy Vantaan Sikaanin rakennusautomaatiourakka Assemblinille

Assemblin toteuttaa As Oy Vantaan Sikaanin rakennusautomaatiojärjestelmät ja kohde tulee kokonaisuudessaan olemaan valmis tammikuussa 2019.

As Oy Vantaan Sikaani  (Kuva: Markkinointikuva, Pohjola Rakennus Oy)
As Oy Vantaan Sikaani (Kuva: Markkinointikuva, Pohjola Rakennus Oy)

Vantaan Martinlaaksoon rakennetaan 8-kerroksinen kerrostalo Asunto Oy Vantaan Sikaani. Kerrostalo rakennetaan aivan Martinlaakson palveluiden tuntumaan hyvin kulkuyhteyksien varrelle. As Oy Vantaan Sikaanin rakennuttajana toimiiPohjola Rakennus Oy.

Assemblin toteuttaa kerrostalokohteen rakennusautomaatiojärjestelmät ja kohde tulee kokonaisuudessaan olemaan valmis tammikuussa 2019.

As Oy Vantaan Sikaani  (Kuva: Markkinointikuva, Pohjola Rakennus Oy)
As Oy Vantaan Sikaani (Kuva: Markkinointikuva, Pohjola Rakennus Oy)

Assemblin projektiyhteistyössä maisteriopiskelijoiden kanssa28.6.2018 09:20Tiedote

Lappeenrannan Yliopiston kauppatieteiden maisteriopiskelijat Jenni Salo, Sara Anttila ja Anna Hirsimäki ovat projektikurssien huipputaitajia. Kolmikko lähti etsimään loppuvuodesta 2017 Project Course on Sustainable Business -kurssille yritystä, minne voisivat toteuttaa projektin koskien kestäviä yritysmalleja. Opiskelijat päätyivät valitsemaan projektiin Assemblinin omien kontaktiensa kautta. Mitä hyötyjä on kurssiyhteistöistä opiskelijoille ja valitulle yritykselle? Mitä tällaisella projektilla voidaan saavuttaa? Lue ja innostu kolmikon tarinasta ja projektista.