As Oy Vantaan Sikaanin rakennusautomaatiourakka Assemblinille

Assemblin toteuttaa As Oy Vantaan Sikaanin rakennusautomaatiojärjestelmät ja kohde tulee kokonaisuudessaan olemaan valmis tammikuussa 2019.

As Oy Vantaan Sikaani  (Kuva: Markkinointikuva, Pohjola Rakennus Oy)
As Oy Vantaan Sikaani (Kuva: Markkinointikuva, Pohjola Rakennus Oy)

Vantaan Martinlaaksoon rakennetaan 8-kerroksinen kerrostalo Asunto Oy Vantaan Sikaani. Kerrostalo rakennetaan aivan Martinlaakson palveluiden tuntumaan hyvin kulkuyhteyksien varrelle. As Oy Vantaan Sikaanin rakennuttajana toimiiPohjola Rakennus Oy.

Assemblin toteuttaa kerrostalokohteen rakennusautomaatiojärjestelmät ja kohde tulee kokonaisuudessaan olemaan valmis tammikuussa 2019.

As Oy Vantaan Sikaani  (Kuva: Markkinointikuva, Pohjola Rakennus Oy)
As Oy Vantaan Sikaani (Kuva: Markkinointikuva, Pohjola Rakennus Oy)

Ansatie 3:ssa panostetaan kiinteistön olosuhteisiin ja energiatehokkuuteen21.5.2018 08:32Tiedote

KOy Ansatie 3 on vuonna 1980 rakennettu teollisuus- ja toimistokäytössä oleva kiinteistö Kehä 3 varrella Vantaalla. Kiinteistöön toteutetaan mittavaa energiatehokkuushanketta, jossa modernisoidaan kohteen taloteknisiä järjestelmiä kuten kiinteistöautomaatiojärjestelmää, ilmanvaihtojärjestelmää sekä valaistusta. Assemblin on kohteeseen toteutettavan palvelupaketin päätoteuttaja. Nyt sinä pääset tutustumaan, miten työmaamme etenee ja mitä kaikkea energiatehokkuushanke pitää sisällään.