Asiantuntijuuden salat opastaa, miten muunnat asiantuntijuutesi myyntivaltiksi!

Hyvät neuvot ovat kalliita. Ne voivat pelastaa avioliiton, auttaa kasvattamaan liiketoimintaa tai parantamaan terveyttä – muuttaa ihmisen elämän.

Asiantuntijuuden salat (Basam Books 2022)

Miten saavuttaa ne ihmiset, jotka ovat valmiita maksamaan tuottamastasi palvelusta tai myymästäsi tuotteesta? Miten saavuttaa heidät oikea-aikaisesti? Entä miten saada heidät tulemaan itse luoksesi?

Asiantuntijan tarina on se, mikä saa ihmiset aluksi kiinnostumaan ja sitten sitoutumaan yritykseen. Osuvalla ja oikea-aikaisella sanomalla on mittaamaton arvo – se voi jopa muuttaa elämän!

Myyntiguru Russell Brunsonin mukaan asiantuntijuus on avain erilaisten tuotteiden myyntiin. Asiantuntijuuden salat on käytännönläheinen opas, joka opettaa markkinoimaan ja kasvattamaan yritystä verkossa, ja kertoo, miten muunnat asiantuntijuutesi myyntivaltiksi.

Asiantuntijuudellasi ja tarinallasi saat ihmiset liikkeelle, saat aikaan muutoksia asiakkaittesi elämässä ja samalla kasvatat yritystäsi.

Kirjan on suomentanut Jussi Tuomas Kivi. Kirja ilmestyy toukokuussa.

Russell Brunson on myynnin ammattilainen, sarjayrittäjä ja bestseller-kirjailija, jota miljoonat yrittäjät ympäri maailman seuraavat.

Arvostelukappaleet:

Asiantuntijuuden salat (Basam Books 2022)