Asokodit

Asokotien toimitusjohtaja vaihtuu

Asuntosäätiön Asumisoikeus Oy:n (Asokodit) hallitus ja toimitusjohtaja Marko Pyykkönen ovat sopineet, että Pyykkönen jättää tehtävänsä yhtiön toimitusjohtajana 18.10.2017. Väliaikaisena toimitusjohtajana toimii Asokotien hallituksen puheenjohtaja Esa Kankainen.

”Asokodit on vakiinnuttanut paikkansa Pyykkösen aikana alan ykköstoimijana. Asokodit kiittää pitkäaikaista toimitusjohtajaa panoksestaan yhtiön toiminnassa”, sanoo hallituksen puheenjohtaja Esa Kankainen.

”Olen saanut kehittää Asokoteja sekä asumisoikeusjärjestelmää sellaiseksi, mitä se tänään on. Haluan kiittää koko henkilökuntaa ja yhteistyökumppaneita hyvästä yhteistyöstä ja toivottaa menestystä jatkossa”, sanoo Marko Pyykkönen.

Uuden toimitusjohtajan haku on käynnissä ja paikka täytetään mahdollisimman pian.

Esa Kankainen
Asokotien hallituksen puheenjohtaja

Asokodit
Leankatu 3

020 161 2280https://www.asuntosaatio.fi/

Asuntosäätiö on alueiden ja monipuolisen asuntotuotannon kehittämiseen erikoistunut rakennuttaja ja kiinteistöjen omistaja. Se rakennuttaa vuosittain noin 500 asuntoa erityyppisillä omistusmuodoilla. Konserni omistaa noin 17 000 asuntoa ja on Suomen neljänneksi suurin asuinkiinteistöjen omistaja. Sen suurin tytäryhtiö Asuntosäätiön Asumisoikeus Oy (Asokodit) omistaa noin 16 000 asumisoikeusasuntoa 31 paikkakunnalla. Konsernin toiminta perustuu jatkuvaan kehittymiseen sekä hyvien asumispalveluiden tuottamiseen yhdessä huolella valittujen kumppaneiden kanssa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Asokodit

TUTKIMUKSEN MUKAAN ASUKKAAT SUOSITTELEVAT ASOKOTIA13.6.2016 14:54Tiedote

Asokotien teettämässä asiakastyytyväisyystutkimuksessa kävi ilmi, että asukkaat voivat suositella asokotia tuttavilleen. Asunnon sijainti ja alueen palvelut ovat merkitys on suurin asumisessa. Tutkimuksessa selvitettiin asumisoikeusasiakkaiden tyytyväisyyttä asuntoihin ja palveluihin, sekä kartoitettiin kehityskohteita. Tutkimukseen vastasi yhteensä 1 006 Asokotien asukasta. Tutkimus tehtiin toukokuussa 2016 ja käytännön toteutuksesta vastasi Innolink Research Oy. Suuret kiitokset kaikille vastaajille!

Suomen asumisoikeusyhteisöt -yhdistys perustettu - Yhdistys edistää asumisoikeusasumista yhteistyöllä ja tietoa jakamalla28.5.2009 10:22Tiedote

Seitsemän suurta asumisoikeusasuntoja omistavaa yhteisöä on perustanut yhdistyksen edistämään asumisoikeusasumista monin keinoin. Tavoitteena on muun muassa lisätä omistajayhteisöjen ja asukkaiden välistä yhteistyötä, tuottaa ajantasaista tietoa sekä ylläpitää yhteyksiä niin julkisen vallan kuin yksityisen sektorin toimijoiden kanssa.