Assemblin automaatiokumppanina Porvoon elinkaarihankkeesssa

Assemblinin Automaatiopalvelut on yksi yhteistyökumppaneista hankkeessa, jossa toteutetaan kouluja ja päiväkoteja elinkaarimallilla.

Hankkeen ensimmäinen kohde, Gammelbackan päiväkoti ja neuvola, valmistui juuri. Työn alla olevina kohteina ovat vielä Kevätkummun koulu, Toukovuoren päiväkoti, Tolkkisten koulu ja Peippolan päiväkoti.

Elinkaarimallissa yksityiset toimijat vastaavat julkisen hankkeen toteutuksesta kokonaisuutena. Julkinen toimija maksaa vuorostaan palvelumaksuina käytöstä koko sopimusajan. Malli ei vaadi tilaajalta eli kaupungilta tai kunnalta suuria alkuinvestointeja, joten malli on hyvin kustannustehokas tapa toimia.

Elinkaarimallin lisäksi Assemblinilta löytyy osaamista ja kokemusta kaikkiin toteutusmuotoihin. Muistathan, että automaation lisäksi saman katon alta saat lisäksi energiatehokkuuusosaamisen sekä talotekniikan kattavat palvelut: sähkö-, LVI- ja IV-urakoinnin. Olemme kumppani kaikissa talotekniikan asioissa koko kiinteistösi elinkaaren ajan.

Kari Kumpulainen
Liiketoimintajohtaja, automaatio
kari.kumpulainen@assemblin.fi
p. +358 40 550 1424