Assemblin ja Helsingin Messukeskus yhteistyöhön

Itä-Pasilassa sijaitseva Helsingin Messukeskus on Suomen suurin ja monipuolisin tapahtumapaikka. Helsingin Messukeskuksessa järjestetään vuosittain 75 messutapahtumaa, 2200 kokousta ja kongressia.

Kuva: Messukeskuksessa järjestetään vuosittain 75 messutapahtumaa, 2200 kokousta ja kongressia.

Pasilaan Messukeskus muutti vuonna 1975, jonka jälkeen tiloja on muutettu, laajennettu ja uudistettu jatkuvasti. Nykyään Messukeskus on moderni noin 5 hehtaarin kokoinen tapahtumakeskus.

Koko Messukeskus käsittää näyttelyhallit, kongressisiivet, toimistotalot, hotellin ja pysäköintilaitoksen. Koko kompleksi vaatii erittäin tarkkaa ja toimivaa ilmanvaihtoa. Noin 100 ilmanvaihtokoneen vuosihuolloista vastaa Assemblin.

- Messukeskuksessa tapahtumien ihmismäärät vaihtelevat paljon, jonka vuoksi ilmanvaihdon on toimittava. Oikeanlaisella ja oikea-aikaisesti toteutetulla huollolla varmistetaan laitteiden toimivuus ja kestävyys, joka vaatii tekijältä vahvaa ammattitaitoa, toteaa Assemblinin Teknisten Palveluiden LVIK-yksikönpäällikkö Mirka Vesaniemi.

Toimiva IV-järjestelmä on puhtaan ja hyvän sisäilman perusta.

Tekniset Palvelut
Etelä-Suomi
Mirka Vesaniemi
mirka.vesaniemi@assemblin.fi