Assemblin ja Helsingin Messukeskus yhteistyöhön

Itä-Pasilassa sijaitseva Helsingin Messukeskus on Suomen suurin ja monipuolisin tapahtumapaikka. Helsingin Messukeskuksessa järjestetään vuosittain 75 messutapahtumaa, 2200 kokousta ja kongressia.

Kuva: Messukeskuksessa järjestetään vuosittain 75 messutapahtumaa, 2200 kokousta ja kongressia.

Pasilaan Messukeskus muutti vuonna 1975, jonka jälkeen tiloja on muutettu, laajennettu ja uudistettu jatkuvasti. Nykyään Messukeskus on moderni noin 5 hehtaarin kokoinen tapahtumakeskus.

Koko Messukeskus käsittää näyttelyhallit, kongressisiivet, toimistotalot, hotellin ja pysäköintilaitoksen. Koko kompleksi vaatii erittäin tarkkaa ja toimivaa ilmanvaihtoa. Noin 100 ilmanvaihtokoneen vuosihuolloista vastaa Assemblin.

- Messukeskuksessa tapahtumien ihmismäärät vaihtelevat paljon, jonka vuoksi ilmanvaihdon on toimittava. Oikeanlaisella ja oikea-aikaisesti toteutetulla huollolla varmistetaan laitteiden toimivuus ja kestävyys, joka vaatii tekijältä vahvaa ammattitaitoa, toteaa Assemblinin Teknisten Palveluiden LVIK-yksikönpäällikkö Mirka Vesaniemi.

Toimiva IV-järjestelmä on puhtaan ja hyvän sisäilman perusta.

Tekniset Palvelut
Etelä-Suomi
Mirka Vesaniemi
mirka.vesaniemi@assemblin.fi

Assemblin projektiyhteistyössä maisteriopiskelijoiden kanssa28.6.2018 09:20Tiedote

Lappeenrannan Yliopiston kauppatieteiden maisteriopiskelijat Jenni Salo, Sara Anttila ja Anna Hirsimäki ovat projektikurssien huipputaitajia. Kolmikko lähti etsimään loppuvuodesta 2017 Project Course on Sustainable Business -kurssille yritystä, minne voisivat toteuttaa projektin koskien kestäviä yritysmalleja. Opiskelijat päätyivät valitsemaan projektiin Assemblinin omien kontaktiensa kautta. Mitä hyötyjä on kurssiyhteistöistä opiskelijoille ja valitulle yritykselle? Mitä tällaisella projektilla voidaan saavuttaa? Lue ja innostu kolmikon tarinasta ja projektista.