Assemblin ja Tekniska Föreningens i Finland Stiftelse yhteistyöhön

Assemblin ja Tekniska Föreningens i Finland Stiftelse yhteistyöhön – Yrjönkatu 30 sai uuden huolto- ja ylläpitokumppanin.

Assemblin on valittu Helsingin Yrjönkatu 30:ssä sijaitsevan kiinteistön ylläpitokumppaniksi. Vastaamme kiinteistön taloteknisistä huolloista- ja ylläpidosta, etähallinnasta ja ulkoalueiden hoidosta.

Assemblinin asiakkaana on mahdollista saada kaikki palvelut ammattitaidolla saman katon alta, sillä palvelumme kattavat koko kiinteistön elinkaaren. Tämä on asiakkaan kannalta niin kokonaistaloudellista, helppoa kuin myös huoletonta.

Talossa toimii Tekniska Föreningen i Finland (TFiF) joka on Suomen  vanhin DI- ja arkkitehtijärjestö. Yhdistys on ruotsinkielisten diplomi-insinöörien, arkkitehtien ja teekkareiden verkosto. Helsingin ydinkeskustassa sijaitsevassa kiinteistössä on lisäksi mm. hotelli, ravintoloita, kokoustiloja sekä Lilla Teatern.

Mirka Vesaniemi
mirka.vesaniemi@assemblin.fi
p. +358 40 566 9929

Assemblin-urapolulla kohti unelmia6.6.2018 07:44Tiedote

Talotekniikka-alasta vallitsee monenlaisia ennakkokäsityksiä työnteosta työntekijöihin. Ulkopuolisin silmin ala näyttää erittäin miesvaltaiselta ja kenties hiukan jämähtäneeltä. Tällä hetkellä rakennusala elää kuitenkin erittäin kovassa murroksessa, missä digitalisoidutaan, etsitään uusia työmenetelmiä ja paneudutaan vahvasti työturvallisuuteen. Assemblinin tahtotilana on myös tasoittaa ennakkokäsityksiä alasta, kannustaa kaikkia kiinnostuneita hakemaan alalle ja kasvamaan rautaiseksi talotekniikan ammattilaiseksi.

Ansatie 3:ssa panostetaan kiinteistön olosuhteisiin ja energiatehokkuuteen21.5.2018 08:32Tiedote

KOy Ansatie 3 on vuonna 1980 rakennettu teollisuus- ja toimistokäytössä oleva kiinteistö Kehä 3 varrella Vantaalla. Kiinteistöön toteutetaan mittavaa energiatehokkuushanketta, jossa modernisoidaan kohteen taloteknisiä järjestelmiä kuten kiinteistöautomaatiojärjestelmää, ilmanvaihtojärjestelmää sekä valaistusta. Assemblin on kohteeseen toteutettavan palvelupaketin päätoteuttaja. Nyt sinä pääset tutustumaan, miten työmaamme etenee ja mitä kaikkea energiatehokkuushanke pitää sisällään.