Assemblin ja Tekniska Föreningens i Finland Stiftelse yhteistyöhön

Assemblin ja Tekniska Föreningens i Finland Stiftelse yhteistyöhön – Yrjönkatu 30 sai uuden huolto- ja ylläpitokumppanin.

Assemblin on valittu Helsingin Yrjönkatu 30:ssä sijaitsevan kiinteistön ylläpitokumppaniksi. Vastaamme kiinteistön taloteknisistä huolloista- ja ylläpidosta, etähallinnasta ja ulkoalueiden hoidosta.

Assemblinin asiakkaana on mahdollista saada kaikki palvelut ammattitaidolla saman katon alta, sillä palvelumme kattavat koko kiinteistön elinkaaren. Tämä on asiakkaan kannalta niin kokonaistaloudellista, helppoa kuin myös huoletonta.

Talossa toimii Tekniska Föreningen i Finland (TFiF) joka on Suomen  vanhin DI- ja arkkitehtijärjestö. Yhdistys on ruotsinkielisten diplomi-insinöörien, arkkitehtien ja teekkareiden verkosto. Helsingin ydinkeskustassa sijaitsevassa kiinteistössä on lisäksi mm. hotelli, ravintoloita, kokoustiloja sekä Lilla Teatern.

Mirka Vesaniemi
mirka.vesaniemi@assemblin.fi
p. +358 40 566 9929

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa. Assemblin suunnittelee, asentaa ja huoltaa LVISAK-järjestelmiä niin toimistoissa, urheiluhalleissa, kauppakeskuksissa, asunnoissa kuin teollisuudessakin. Assemblinin tukena on monipuolisen konsernin voimavarat ja paikallisen yrityksen henkilökohtainen läsnäolo. Liikevaihto on yli 750 miljoonaa euroa, ja meillä työskentelee yli 5 000 työntekijää yli sadalla paikkakunnalla Pohjoismaissa. Katso lisätietoja: www.assemblin.fi