Assemblin mukaan Amnestyn Naistenviikkoon

Naistenviikko on vuosittain järjestettävä kampanja naisiin kohdistuvaa väkivaltaa vastaan. Assemblin lähtee kampanjointiin mukaan lahjoituksella.

Kuva: Amnesty International

Naistenviikko-kampanjalla Amnestyn Suomen osasto ja Ensi- ja turvakotien liitto tähtäävät tulevaisuuteen, jossa Suomi on naisille Euroopan turvallisin maa. Kampanja nostaa esiin yhden Suomen ihmisoikeusongelmista ja tarjoaa mahdollisuuden rakentaa väkivallatonta tulevaisuutta. Lahjoituksella rahoitetaan mm. tutkimustyötä ja turvataan erilaisten palveluiden saatavuus. Tänä vuonna kampanjaviikko sijoittuu ajalle 8.3-15.3.2019.

Assemblin on aikaisempina vuosina muistanut naistyöntekijöitään Naistenpäivän kunniaksi ruusuilla. Tänä vuonna Assemblin haluaa vaikuttaa laajemmin:

- Tiedostamme, että lahjoituksella ei pystytä saavuttamaan kattavasti kaikkia väkivaltaa kohdanneita ihmisiä. Mutta ainakin yritämme tehdä Suomesta entistä turvallisemman, kertoo Assemblinin toimitusjohtaja Magnus Eriksson.

Eriksson, kertoo että ruusujen vaihtaminen lahjoitukseen on tullut työntekijöiltä itseltään.

- Meidän uskomattomat supernaiset pitävät työmaiden, hallinnon ja kaiken mahdollisen pyöriä pyörimässä. Osa heistä koki, että ruusurahoilla pystytään tekemään enemmän.

Lisätietoja kampanjasta voit lukea täältä.

Kuva: Amnesty International

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 800 miljoonaa euroa, ja palveluksessamme on noin 5 700 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla.