Assemblin mukana SLUSHin rinnakkaistapahtumassa ReCoTechissä

ReCoTech on rakennus- ja kiinteistöalan tapahtuma, jossa kasvuyritykset kohtaavat kiinteistö- ja rakennusalan. Nyt toista kertaa järjestettävä ReCoTech on SLUSHin virallinen rinnakkaistapahtuma.

Assemblin mukana SLUSHin rinnakkaistapahtumassa ReCoTechissä

ReCoTechissä järjestetään aamiaisseminaari, SpeedMeet-pikatapaamisia, puheenvuoroja sekä työpajoja. Pikatapaamisissa kasvuyritysten edustajilla on mahdollisuus esitellä toimintaansa SpeedMeet-pöydän varanneille yrityksille ja keskustella heidän kanssaan mahdollisista yhteistyökuvioista.

Assemblin tarjoaa startup-yrityksilleasiantuntemusta ja mahdollisuuksia kehittää heidän tuotteitaan ja ideoitaan Pohjoismaissa. Me etsimme ratkaisuja, jotka voisivat tukea meitä ja asiakkaitamme digitalisoinnissa ja oman energiatehokkuusohjelman kehittämisessä,” kertoo Energiatehokkuusyksikömme liiketoimintajohtaja Isto Hietanen.

Tapahtuman järjestää RAKLIGreen Building Council Finland ja HESA-SAFA.

Tutustu tapahtumaan lisää täältä.

Fanni Lång
fanni.lang@assemblin.fi

Assemblin-urapolulla kohti unelmia6.6.2018 07:44Tiedote

Talotekniikka-alasta vallitsee monenlaisia ennakkokäsityksiä työnteosta työntekijöihin. Ulkopuolisin silmin ala näyttää erittäin miesvaltaiselta ja kenties hiukan jämähtäneeltä. Tällä hetkellä rakennusala elää kuitenkin erittäin kovassa murroksessa, missä digitalisoidutaan, etsitään uusia työmenetelmiä ja paneudutaan vahvasti työturvallisuuteen. Assemblinin tahtotilana on myös tasoittaa ennakkokäsityksiä alasta, kannustaa kaikkia kiinnostuneita hakemaan alalle ja kasvamaan rautaiseksi talotekniikan ammattilaiseksi.

Ansatie 3:ssa panostetaan kiinteistön olosuhteisiin ja energiatehokkuuteen21.5.2018 08:32Tiedote

KOy Ansatie 3 on vuonna 1980 rakennettu teollisuus- ja toimistokäytössä oleva kiinteistö Kehä 3 varrella Vantaalla. Kiinteistöön toteutetaan mittavaa energiatehokkuushanketta, jossa modernisoidaan kohteen taloteknisiä järjestelmiä kuten kiinteistöautomaatiojärjestelmää, ilmanvaihtojärjestelmää sekä valaistusta. Assemblin on kohteeseen toteutettavan palvelupaketin päätoteuttaja. Nyt sinä pääset tutustumaan, miten työmaamme etenee ja mitä kaikkea energiatehokkuushanke pitää sisällään.