Assemblin panostaa työntekijöidensä osaamisen kehittämiseen

Työntekijöiden osaamisen kehittäminen on yksi Assemblinin keskiössä olevista asioista.

Koko Pohjoismaisessa konsernissa keskitytään johtamis- ja esimieskoulutukseen, millä pyritään kehittämään muun muassa työntekijöiden esimiestaitoja entisestään vielä paremmaksi. Ensimmäinen koulutusryhmä Suomessa alkoi elokuun 2018 aikana. Ruotsissa ensimmäisen ryhmä starttasi toukokuussa 2018.

Assemblin haluaa olla alan houkuttelevin työnantaja talotekniikka-alan parhaille työntekijöille. Tämän tittelin voi saavuttaa yritys, joka tarjoaa mielenkiintoisia tehtäviä jännittävissä hankkeissa, terveellisessä kulttuurissa ja turvallisessa työympäristössä, mutta myös osaamisen kehittämisen ja sisäisten uramahdollisuuksien kautta.

- Meidän sitoutuneille, vastuullisille ja asiantunteville työntekijöille on tarjottava hyviä mahdollisuuksia kasvaa ja kehittää itseään Assemblinilla. Tämän vuoksi olemme perustaneet konserniimme Assemblin Academyn. Suomessa tarjoamme työntekijöillemme nyt ensimmäisenä koulutuksena TEAT-tutkinnon, toteaa Assemblinin toimitusjohtaja Magnus Eriksson.

- Olemme aikaisemminkin toteuttaneet paljon erilaisia koulutuksia liiketoimintayksiköissämme, mutta nyt halusimme toteuttaa yhden ison melkein vuoden kestävän koulutuksen ja panostaa laadukkaaseen esimieskoulutukseen, jatkaa Eriksson.