Assemblin Turku urakoi As Oy Skanssin Tornissa

Turun Skanssin alueelle on suunnitteilla täysin uusi kaupunginosa, jonne on tarkoitus rakennuttaa noin 600 asunnon asuinkortteli. As Oy Skanssin Tornista tulee 10-kerroksinen kerrostalokokonaisuus, jonne Assemblin toteuttaa rakennusautomaatiourakan.

Havainnekuva tulevasta Skanssin alueesta (kuva YH Kodit Oy)

Turun Skanssin alueelle on suunnitteilla täysin uusi kaupunginosa, jonne on tarkoitus rakennuttaa noin 600 asunnon asuinkortteli. Kaupunginosa tulee olemaan erittäin ekologinen ja energiatehokas, joka mahdollistaa asumisen lähellä luontoa ja kaupunkikulttuuria. Assemblin on mukana myös As Oy Skanssin Tornissa, jonka on tarkoitus valmistua Skanssin uudelle asuinalueelle keväällä 2019.

- As Oy Skanssin Tornista tulee 10-kerroksinen kerrostalokokonaisuus, jonne me toteutamme rakennusautomaatiourakan. Moderneilla automaatiojärjestelmillä kohteessa pystytään saavuttamaan tavoitteena oleva energiatehokkuus ja etäkäytöllä varmistamaan elinkaaren aikana lämmityskulujen pysyminen halutulla tasolla, toteaa Assemblin Turun aluepäällikkö Timo Meri.

Kohteen rakennuttajana toimii YH Kodit Oy ja rakennusliikkeenä Pohjola Rakennus Oy.

Timo Meri
Aluepäällikkö Turku
timo.meri@assemblin.fi

Havainnekuva tulevasta Skanssin alueesta (kuva YH Kodit Oy)

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 800 miljoonaa euroa, ja palveluksessamme on noin 5 700 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla.