Assemblin Turku urakoi As Oy Skanssin Tornissa

Turun Skanssin alueelle on suunnitteilla täysin uusi kaupunginosa, jonne on tarkoitus rakennuttaa noin 600 asunnon asuinkortteli. As Oy Skanssin Tornista tulee 10-kerroksinen kerrostalokokonaisuus, jonne Assemblin toteuttaa rakennusautomaatiourakan.

Havainnekuva tulevasta Skanssin alueesta (kuva YH Kodit Oy)

Turun Skanssin alueelle on suunnitteilla täysin uusi kaupunginosa, jonne on tarkoitus rakennuttaa noin 600 asunnon asuinkortteli. Kaupunginosa tulee olemaan erittäin ekologinen ja energiatehokas, joka mahdollistaa asumisen lähellä luontoa ja kaupunkikulttuuria. Assemblin on mukana myös As Oy Skanssin Tornissa, jonka on tarkoitus valmistua Skanssin uudelle asuinalueelle keväällä 2019.

- As Oy Skanssin Tornista tulee 10-kerroksinen kerrostalokokonaisuus, jonne me toteutamme rakennusautomaatiourakan. Moderneilla automaatiojärjestelmillä kohteessa pystytään saavuttamaan tavoitteena oleva energiatehokkuus ja etäkäytöllä varmistamaan elinkaaren aikana lämmityskulujen pysyminen halutulla tasolla, toteaa Assemblin Turun aluepäällikkö Timo Meri.

Kohteen rakennuttajana toimii YH Kodit Oy ja rakennusliikkeenä Pohjola Rakennus Oy.

Timo Meri
Aluepäällikkö Turku
timo.meri@assemblin.fi

Havainnekuva tulevasta Skanssin alueesta (kuva YH Kodit Oy)

Assemblin-urapolulla kohti unelmia6.6.2018 07:44Tiedote

Talotekniikka-alasta vallitsee monenlaisia ennakkokäsityksiä työnteosta työntekijöihin. Ulkopuolisin silmin ala näyttää erittäin miesvaltaiselta ja kenties hiukan jämähtäneeltä. Tällä hetkellä rakennusala elää kuitenkin erittäin kovassa murroksessa, missä digitalisoidutaan, etsitään uusia työmenetelmiä ja paneudutaan vahvasti työturvallisuuteen. Assemblinin tahtotilana on myös tasoittaa ennakkokäsityksiä alasta, kannustaa kaikkia kiinnostuneita hakemaan alalle ja kasvamaan rautaiseksi talotekniikan ammattilaiseksi.

Ansatie 3:ssa panostetaan kiinteistön olosuhteisiin ja energiatehokkuuteen21.5.2018 08:32Tiedote

KOy Ansatie 3 on vuonna 1980 rakennettu teollisuus- ja toimistokäytössä oleva kiinteistö Kehä 3 varrella Vantaalla. Kiinteistöön toteutetaan mittavaa energiatehokkuushanketta, jossa modernisoidaan kohteen taloteknisiä järjestelmiä kuten kiinteistöautomaatiojärjestelmää, ilmanvaihtojärjestelmää sekä valaistusta. Assemblin on kohteeseen toteutettavan palvelupaketin päätoteuttaja. Nyt sinä pääset tutustumaan, miten työmaamme etenee ja mitä kaikkea energiatehokkuushanke pitää sisällään.