Assemblin Turku urakoi As Oy Skanssin Tornissa

Turun Skanssin alueelle on suunnitteilla täysin uusi kaupunginosa, jonne on tarkoitus rakennuttaa noin 600 asunnon asuinkortteli. As Oy Skanssin Tornista tulee 10-kerroksinen kerrostalokokonaisuus, jonne Assemblin toteuttaa rakennusautomaatiourakan.

Havainnekuva tulevasta Skanssin alueesta (kuva YH Kodit Oy)

Turun Skanssin alueelle on suunnitteilla täysin uusi kaupunginosa, jonne on tarkoitus rakennuttaa noin 600 asunnon asuinkortteli. Kaupunginosa tulee olemaan erittäin ekologinen ja energiatehokas, joka mahdollistaa asumisen lähellä luontoa ja kaupunkikulttuuria. Assemblin on mukana myös As Oy Skanssin Tornissa, jonka on tarkoitus valmistua Skanssin uudelle asuinalueelle keväällä 2019.

- As Oy Skanssin Tornista tulee 10-kerroksinen kerrostalokokonaisuus, jonne me toteutamme rakennusautomaatiourakan. Moderneilla automaatiojärjestelmillä kohteessa pystytään saavuttamaan tavoitteena oleva energiatehokkuus ja etäkäytöllä varmistamaan elinkaaren aikana lämmityskulujen pysyminen halutulla tasolla, toteaa Assemblin Turun aluepäällikkö Timo Meri.

Kohteen rakennuttajana toimii YH Kodit Oy ja rakennusliikkeenä Pohjola Rakennus Oy.

Timo Meri
Aluepäällikkö Turku
timo.meri@assemblin.fi

Havainnekuva tulevasta Skanssin alueesta (kuva YH Kodit Oy)

Assemblin projektiyhteistyössä maisteriopiskelijoiden kanssa28.6.2018 09:20Tiedote

Lappeenrannan Yliopiston kauppatieteiden maisteriopiskelijat Jenni Salo, Sara Anttila ja Anna Hirsimäki ovat projektikurssien huipputaitajia. Kolmikko lähti etsimään loppuvuodesta 2017 Project Course on Sustainable Business -kurssille yritystä, minne voisivat toteuttaa projektin koskien kestäviä yritysmalleja. Opiskelijat päätyivät valitsemaan projektiin Assemblinin omien kontaktiensa kautta. Mitä hyötyjä on kurssiyhteistöistä opiskelijoille ja valitulle yritykselle? Mitä tällaisella projektilla voidaan saavuttaa? Lue ja innostu kolmikon tarinasta ja projektista.