Assemblinille K-Supermarket Ritaharjun laajennuksen sähköurakka

Oulussa sijaitsevaan K-Market Ritaharjuun toteutetaan remontti, jossa alkuperäinen K-Market laajennetaan K-Supermarketiksi

Laajennuksessa kauppa kasvaa kokonaisuudessaan 1500 m2 ja laajennustyöt ovat valmiit keväällä 2017.

Assemblin on valittu kohteeseen sähköurakoitsijaksi. Kauppa rakennetaan energiatehokkaaksi muun muassa käyttämällä kohteessa led-valaistusta ja kaikki kylmä- ja pakkastuotteet sijoitetaan joko kannen tai oven taakse.

Lue muutoksesta lisää täältä.

Aluepäällikkö Oulu
Jesse Suanto
jesse.suanto@assemblin.fi

Assemblin-urapolulla kohti unelmia6.6.2018 07:44Tiedote

Talotekniikka-alasta vallitsee monenlaisia ennakkokäsityksiä työnteosta työntekijöihin. Ulkopuolisin silmin ala näyttää erittäin miesvaltaiselta ja kenties hiukan jämähtäneeltä. Tällä hetkellä rakennusala elää kuitenkin erittäin kovassa murroksessa, missä digitalisoidutaan, etsitään uusia työmenetelmiä ja paneudutaan vahvasti työturvallisuuteen. Assemblinin tahtotilana on myös tasoittaa ennakkokäsityksiä alasta, kannustaa kaikkia kiinnostuneita hakemaan alalle ja kasvamaan rautaiseksi talotekniikan ammattilaiseksi.

Ansatie 3:ssa panostetaan kiinteistön olosuhteisiin ja energiatehokkuuteen21.5.2018 08:32Tiedote

KOy Ansatie 3 on vuonna 1980 rakennettu teollisuus- ja toimistokäytössä oleva kiinteistö Kehä 3 varrella Vantaalla. Kiinteistöön toteutetaan mittavaa energiatehokkuushanketta, jossa modernisoidaan kohteen taloteknisiä järjestelmiä kuten kiinteistöautomaatiojärjestelmää, ilmanvaihtojärjestelmää sekä valaistusta. Assemblin on kohteeseen toteutettavan palvelupaketin päätoteuttaja. Nyt sinä pääset tutustumaan, miten työmaamme etenee ja mitä kaikkea energiatehokkuushanke pitää sisällään.