Assemblinilta LVI-suunnittelu ja -toteutus Delipapin tuotantolaitokseen Veikkolassa

Delipapin varastotilat sijaitsevat Veikkolassa, minne toteutetaan laajennusosa tämän vuoden aikana.

Delipapin  varastotilat kasvavat (kuvituskuva)
Delipapin varastotilat kasvavat (kuvituskuva)

Assemblin suunnittelee ja toteuttaa LVI-ratkaisut Veikkolassa sijaitsevan tuotantolaitoksen varastotilojen laajennusosaan. Kiinteistö toimii suomalaisen perheyritys Delipap Oy:n tuotantolaitoksena, missä kehitetään ja valmistetaan muun muassa hygieniatuotteita.

- Olemme aloittaneet kohteen LVI-ratkaisujen suunnittelutyöt nyt huhtikuussa ja saamme koko kokonaisuuden valmiiksi vuoden 2018 aikana, toteaa Assemblinin liiketoimintajohtaja Jukka Jäppinen.

Assemblinin asiakkaana Veikkolan varastotilojen laajennusosassa toimii Rakennus Oy Isotalo. Vuonna 1994 perustettu Rakennus Oy Isotalo tunnetaan vaativien toimisto- ja liiketilojen muutostöiden sekä teollisuuden hankkeiden toteuttajana. Yhtiön toiminta on viime vuosina ollut kasvussa.

Delipapin  varastotilat kasvavat (kuvituskuva)
Delipapin varastotilat kasvavat (kuvituskuva)

2500 kilometriä, 130 päivää ja 2 kaverusta – työntekijän matkassa Japanissa20.9.2018 09:12Tiedote

Assemblinin rakennusautomaatiourakoinnissa projektinhoitajana työskentelevä Tomi Lukkaroinen päätti lähteä pienelle kävelylle yhdessä kaverinsa Pekka Pönkäsen kanssa– 2 500 kilometrin kävelylle Japanin päästä päähän. 130 kävelypäivän jälkeen he saavuttivat tavoitteensa ja samalla ylittivät itsensä. Kuinka jätkien reissu sujui ja miten kaikki asiat saatiin järjestettyä?