Assemblinilta LVI-suunnittelu ja -toteutus Delipapin tuotantolaitokseen Veikkolassa

Delipapin varastotilat sijaitsevat Veikkolassa, minne toteutetaan laajennusosa tämän vuoden aikana.

Delipapin  varastotilat kasvavat (kuvituskuva)
Delipapin varastotilat kasvavat (kuvituskuva)

Assemblin suunnittelee ja toteuttaa LVI-ratkaisut Veikkolassa sijaitsevan tuotantolaitoksen varastotilojen laajennusosaan. Kiinteistö toimii suomalaisen perheyritys Delipap Oy:n tuotantolaitoksena, missä kehitetään ja valmistetaan muun muassa hygieniatuotteita.

- Olemme aloittaneet kohteen LVI-ratkaisujen suunnittelutyöt nyt huhtikuussa ja saamme koko kokonaisuuden valmiiksi vuoden 2018 aikana, toteaa Assemblinin liiketoimintajohtaja Jukka Jäppinen.

Assemblinin asiakkaana Veikkolan varastotilojen laajennusosassa toimii Rakennus Oy Isotalo. Vuonna 1994 perustettu Rakennus Oy Isotalo tunnetaan vaativien toimisto- ja liiketilojen muutostöiden sekä teollisuuden hankkeiden toteuttajana. Yhtiön toiminta on viime vuosina ollut kasvussa.

Delipapin  varastotilat kasvavat (kuvituskuva)
Delipapin varastotilat kasvavat (kuvituskuva)

Assemblin projektiyhteistyössä maisteriopiskelijoiden kanssa28.6.2018 09:20Tiedote

Lappeenrannan Yliopiston kauppatieteiden maisteriopiskelijat Jenni Salo, Sara Anttila ja Anna Hirsimäki ovat projektikurssien huipputaitajia. Kolmikko lähti etsimään loppuvuodesta 2017 Project Course on Sustainable Business -kurssille yritystä, minne voisivat toteuttaa projektin koskien kestäviä yritysmalleja. Opiskelijat päätyivät valitsemaan projektiin Assemblinin omien kontaktiensa kautta. Mitä hyötyjä on kurssiyhteistöistä opiskelijoille ja valitulle yritykselle? Mitä tällaisella projektilla voidaan saavuttaa? Lue ja innostu kolmikon tarinasta ja projektista.