Assemblinilta LVI-suunnittelu ja -toteutus Delipapin tuotantolaitokseen Veikkolassa

Delipapin varastotilat sijaitsevat Veikkolassa, minne toteutetaan laajennusosa tämän vuoden aikana.

Delipapin  varastotilat kasvavat (kuvituskuva)
Delipapin varastotilat kasvavat (kuvituskuva)

Assemblin suunnittelee ja toteuttaa LVI-ratkaisut Veikkolassa sijaitsevan tuotantolaitoksen varastotilojen laajennusosaan. Kiinteistö toimii suomalaisen perheyritys Delipap Oy:n tuotantolaitoksena, missä kehitetään ja valmistetaan muun muassa hygieniatuotteita.

- Olemme aloittaneet kohteen LVI-ratkaisujen suunnittelutyöt nyt huhtikuussa ja saamme koko kokonaisuuden valmiiksi vuoden 2018 aikana, toteaa Assemblinin liiketoimintajohtaja Jukka Jäppinen.

Assemblinin asiakkaana Veikkolan varastotilojen laajennusosassa toimii Rakennus Oy Isotalo. Vuonna 1994 perustettu Rakennus Oy Isotalo tunnetaan vaativien toimisto- ja liiketilojen muutostöiden sekä teollisuuden hankkeiden toteuttajana. Yhtiön toiminta on viime vuosina ollut kasvussa.

Delipapin  varastotilat kasvavat (kuvituskuva)
Delipapin varastotilat kasvavat (kuvituskuva)

Assemblin-urapolulla kohti unelmia6.6.2018 07:44Tiedote

Talotekniikka-alasta vallitsee monenlaisia ennakkokäsityksiä työnteosta työntekijöihin. Ulkopuolisin silmin ala näyttää erittäin miesvaltaiselta ja kenties hiukan jämähtäneeltä. Tällä hetkellä rakennusala elää kuitenkin erittäin kovassa murroksessa, missä digitalisoidutaan, etsitään uusia työmenetelmiä ja paneudutaan vahvasti työturvallisuuteen. Assemblinin tahtotilana on myös tasoittaa ennakkokäsityksiä alasta, kannustaa kaikkia kiinnostuneita hakemaan alalle ja kasvamaan rautaiseksi talotekniikan ammattilaiseksi.

Ansatie 3:ssa panostetaan kiinteistön olosuhteisiin ja energiatehokkuuteen21.5.2018 08:32Tiedote

KOy Ansatie 3 on vuonna 1980 rakennettu teollisuus- ja toimistokäytössä oleva kiinteistö Kehä 3 varrella Vantaalla. Kiinteistöön toteutetaan mittavaa energiatehokkuushanketta, jossa modernisoidaan kohteen taloteknisiä järjestelmiä kuten kiinteistöautomaatiojärjestelmää, ilmanvaihtojärjestelmää sekä valaistusta. Assemblin on kohteeseen toteutettavan palvelupaketin päätoteuttaja. Nyt sinä pääset tutustumaan, miten työmaamme etenee ja mitä kaikkea energiatehokkuushanke pitää sisällään.