Assemblinin automaatioyksikköön useita uusia kohteita

Automaatioyksikköömme useita uusia kohteita -Laajasalon uusi ostoskeskus, Lapland Hotels Bulevardi 28, Ilmatieteen laitos Dynamicum.

Laajasaloon rakennetaan uusi moderni ostoskeskus, joka korvaa nykyisen vanhan ostoskeskuksen. Assemblin toteuttaa kohteeseen rakennusautomaatiourakan. Ostoskeskukseen tulee vuokrattavaa liiketilaa yli 8 000 neliömetriä. Laajasalon ostoskeskus rakennetaan kansainvälisen BREEAM-ympäristöarviointijärjestelmän Very Good –tasoon. Euroopan suosituimman ympäristöluokitusjärjestelmän, BREEAMin vaatimukset ohjaavat kauppakeskuksen suunnittelua. Arviointikriteereitä ovat muun muassa rakennusmateriaalien toimitusmatkat, ympäröivä infrastruktuuri ja saavutettavuus julkisilla liikennevälineillä, energiatehokkuus, kemikaalien käyttö ja jätteiden käsittely. Ostoskeskus sijaitsee vilkkaan Laajasalontien varrella ja kasvavan Yliskylän osa-alueen ytimessä ja se valmistuu loppuvuodesta 2018. Tutustu kohteeseemme lisää tästä linkistä.

Lapland Hotels Oy avaa kolmannen kaupunkihotellinsa pääkaupunkiseudulle. Helsinkiin osoitteeseen Bulevardi 28 tuleva Lapland Hotels Bulevardin rakennusautomaatiourakan toteuttaa Assemblin ja itse rakennuttamisesta vastaa NCC. Kohde on kokonaisuudessaan valmis keväällä 2018. Lue lisää kohteesta täältä.

Assemblin toteuttaa myös Ilmatieteen laitoksen toimitaloon Dynamicumiin uuden rakennusautomaatiojärjestelmän. Dynamicum sijaitsee Helsingissä Kumpulanmäellä, Kumpulan kampuksen kupeessa. Dynamicumissa tehdään Ilmatieteen laitoksen ja Merentutkimuslaitoksen toimialaan kuuluvaa tutkimusta ja tuotetaan meritieteeseen ja ilmakehään liittyviä palveluita viranomaisille, teollisuudelle, talouselämälle ja yksittäisille kansalaisille.

Kari Kumpulainen
Liiketoimintajohtaja, automaatio
kari.kumpulainen@assemblin.fi

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa. Assemblin suunnittelee, asentaa ja huoltaa LVISAK-järjestelmiä niin toimistoissa, urheiluhalleissa, kauppakeskuksissa, asunnoissa kuin teollisuudessakin. Assemblinin tukena on monipuolisen konsernin voimavarat ja paikallisen yrityksen henkilökohtainen läsnäolo. Liikevaihto on yli 750 miljoonaa euroa, ja meillä työskentelee yli 5 000 työntekijää yli sadalla paikkakunnalla Pohjoismaissa. Katso lisätietoja: www.assemblin.fi