Assemblinin kokonaistoteutus Tikkurilaan Neilikkatielle

YH Kodit Oy Tampere rakennuttaa Tikkurilan keskustaan Neilikkatielle uuden kerrostalon. Assemblin toteuttaa As Oy Neilikkatie 11 LVISA-urakat.

Kuva: YH Kodit Oy Tampere

Vantaan Tikkurila kasvaa vauhdikkaasti ja alueelle nousee paljon uudisrakennuksia. Neilikkatien kohteeseen rakennetaan 205 huoneistoa kahdeksaan kerrokseen, jossa tulee toimimaan muun muassa palveluasuntoja ja huoneistohotelli. Ensimmäisen kerrokseen tulee myös liiketiloja.

- On mahtavaa päästä toteuttamaan LVISA-kokonaistoteutusta yhteistyössä Firan kanssa. Olemme aloittaneet työt kohteessa nyt marraskuussa 2017 ja kohde valmistuu vuonna 2019, kertoo Assemblinin talotekniikkaurakoinnin liiketoimintajohtaja Jukka Jäppinen.

As Oy Neilikkatien pääurakoitsijana toimii Fira Oy.

LVI-urakointi
Jukka Jäppinen
jukka.jappinen@assemblin.fi

Sähköurakointi
Antti Pessa
antti.pessa@assemblin.fi

Rakennusautomaatiourakointi
Kari Kumpulainen
kari.kumpulainen@assemblin.fi

Kuva: YH Kodit Oy Tampere

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa. Assemblin suunnittelee, asentaa ja huoltaa LVISAK-järjestelmiä niin toimistoissa, urheiluhalleissa, kauppakeskuksissa, asunnoissa kuin teollisuudessakin. Assemblinin tukena on monipuolisen konsernin voimavarat ja paikallisen yrityksen henkilökohtainen läsnäolo. Liikevaihto on yli 750 miljoonaa euroa, ja meillä työskentelee yli 5 000 työntekijää yli sadalla paikkakunnalla Pohjoismaissa. Katso lisätietoja: www.assemblin.fi

Harjoittelijan paikalta vakkariduuniin – Assemblinilla on vahva luottamus nuoriin tekijöihin18.12.2017 08:03Tiedote

Rakennus- ja talotekniikka-alalla on koko ajan jatkuva tarve ammattitaitoisille työntekijöille. Me haluamme, että opiskelijat pääsevät työllistymään suoraan koulun penkiltä ja kenties myös koulun aikana jo hivuttautuvat kohti työelämää. Yksi toimiva ratkaisu työntekijäpulaan on löytää innostuneita harjoittelija-jaksoja etsiviä rakennusalan tulevia visionäärejä.

Yhteistoiminnallisemmat mallit vaativat aitoa ennakkoluulottomuutta ja luottamusta - miten luottamus rakentuu allianssimalleissa?5.12.2017 08:43Tiedote

Rakennusteollisuus on tällä hetkellä suuren myllerryksen keskellä. Media repii otsikoita kustannushaasteista, tehottomuudesta ja epäonnistuneista projekteista. Yhdeksi ratkaisuksi rakennusteollisuuden monimuotoisiin haasteisiin on esitetty entistä yhteistoiminnallisempia toteutusmuotoja kuten esimerkiksi allianssimallia. Allianssin periaatteena on tehdä asiat yhdessä sovitun sopimuskehyksen puitteissa. Tällaisissa malleissa yhtenä tärkeimpänä tukijalkana toimii luottamus. Miten luottamusta voidaan rakentaa allianssimallissa? Mitkä tekijät rakentavat luottamusta ja miten luottamus näkyy tulosviivan alla?