Assemblinin kokonaistoteutus Tikkurilaan Neilikkatielle

YH Kodit Oy Tampere rakennuttaa Tikkurilan keskustaan Neilikkatielle uuden kerrostalon. Assemblin toteuttaa As Oy Neilikkatie 11 LVISA-urakat.

Kuva: YH Kodit Oy Tampere

Vantaan Tikkurila kasvaa vauhdikkaasti ja alueelle nousee paljon uudisrakennuksia. Neilikkatien kohteeseen rakennetaan 205 huoneistoa kahdeksaan kerrokseen, jossa tulee toimimaan muun muassa palveluasuntoja ja huoneistohotelli. Ensimmäisen kerrokseen tulee myös liiketiloja.

- On mahtavaa päästä toteuttamaan LVISA-kokonaistoteutusta yhteistyössä Firan kanssa. Olemme aloittaneet työt kohteessa nyt marraskuussa 2017 ja kohde valmistuu vuonna 2019, kertoo Assemblinin talotekniikkaurakoinnin liiketoimintajohtaja Jukka Jäppinen.

As Oy Neilikkatien pääurakoitsijana toimii Fira Oy.

LVI-urakointi
Jukka Jäppinen