Assemblinin kokonaistoteutus Tikkurilaan Neilikkatielle

YH Kodit Oy Tampere rakennuttaa Tikkurilan keskustaan Neilikkatielle uuden kerrostalon. Assemblin toteuttaa As Oy Neilikkatie 11 LVISA-urakat.

Kuva: YH Kodit Oy Tampere

Vantaan Tikkurila kasvaa vauhdikkaasti ja alueelle nousee paljon uudisrakennuksia. Neilikkatien kohteeseen rakennetaan 205 huoneistoa kahdeksaan kerrokseen, jossa tulee toimimaan muun muassa palveluasuntoja ja huoneistohotelli. Ensimmäisen kerrokseen tulee myös liiketiloja.

- On mahtavaa päästä toteuttamaan LVISA-kokonaistoteutusta yhteistyössä Firan kanssa. Olemme aloittaneet työt kohteessa nyt marraskuussa 2017 ja kohde valmistuu vuonna 2019, kertoo Assemblinin talotekniikkaurakoinnin liiketoimintajohtaja Jukka Jäppinen.

As Oy Neilikkatien pääurakoitsijana toimii Fira Oy.

LVI-urakointi
Jukka Jäppinen
jukka.jappinen@assemblin.fi

Sähköurakointi
Antti Pessa
antti.pessa@assemblin.fi

Rakennusautomaatiourakointi
Kari Kumpulainen
kari.kumpulainen@assemblin.fi

Kuva: YH Kodit Oy Tampere

Assemblin projektiyhteistyössä maisteriopiskelijoiden kanssa28.6.2018 09:20Tiedote

Lappeenrannan Yliopiston kauppatieteiden maisteriopiskelijat Jenni Salo, Sara Anttila ja Anna Hirsimäki ovat projektikurssien huipputaitajia. Kolmikko lähti etsimään loppuvuodesta 2017 Project Course on Sustainable Business -kurssille yritystä, minne voisivat toteuttaa projektin koskien kestäviä yritysmalleja. Opiskelijat päätyivät valitsemaan projektiin Assemblinin omien kontaktiensa kautta. Mitä hyötyjä on kurssiyhteistöistä opiskelijoille ja valitulle yritykselle? Mitä tällaisella projektilla voidaan saavuttaa? Lue ja innostu kolmikon tarinasta ja projektista.

Assemblin-urapolulla kohti unelmia6.6.2018 07:44Tiedote

Talotekniikka-alasta vallitsee monenlaisia ennakkokäsityksiä työnteosta työntekijöihin. Ulkopuolisin silmin ala näyttää erittäin miesvaltaiselta ja kenties hiukan jämähtäneeltä. Tällä hetkellä rakennusala elää kuitenkin erittäin kovassa murroksessa, missä digitalisoidutaan, etsitään uusia työmenetelmiä ja paneudutaan vahvasti työturvallisuuteen. Assemblinin tahtotilana on myös tasoittaa ennakkokäsityksiä alasta, kannustaa kaikkia kiinnostuneita hakemaan alalle ja kasvamaan rautaiseksi talotekniikan ammattilaiseksi.