Asuntosäätiö rakennuttaa 50 vuokra-asuntoa Siuntioon

Asuntosäätiö rakennuttaa kaksi vuokrakerrostaloa Siuntioon Ratapihantielle. Talot valmistuvat syksyllä 2021.
Siuntion Ratapihantie havainnekuva

Asuntosäätiö on käynnistänyt 50 vuokra-asunnon rakennuttamisen Siuntion aseman läheisyydessä. Kaksi nelikerroksista kerrostaloa rakennetaan Palonummentien, Aleksis Kiventien ja rakennettavan Ratapihantien risteykseen. Asuntoja on useassa ei koossa: 37 m²:n yksiöistä 75 m²:n neliöihin.

Urakkasopimuksen rakentamisesta Asuntosäätiö on solminut TNRak Oy:n kanssa. TNRak on aloittanut kohteen rakentamisen huhtikuussa perustustöillä. Vuokra-asunnot valmistuvat syksyn 2021 aikana.

Lisätietoa: Projektipäällikkö Tuomas Kinnari, p. 020 161 2461, tuomas.kinnari@asuntosaatio.fi

Siuntion Ratapihantie havainnekuva

Asuntosäätiö sr -konserni on neljänneksi suurin asuinkiinteistöjen omistaja Suomessa. Vuonna 1951 perustetun Asuntosäätiön sääntöjen mukaisesti tavoitteenamme on asuntopulan voittamiseksi ja yleisen asumistason kohottamiseksi kehittää sosiaalista asuntorakennustoimintaa sekä pyrkiä luomaan yhtenäisiä nykyaikaisesti asemakaavoitettuja puisto- ja puutarhavaltaisia asuntoalueita, jotka on alun alkaen suunniteltu asunnon tarvitsijain etuja ja erityisesti lasten ja nuorison huollon asettamia vaatimuksia silmälläpitäen.