Attendo avaa Tampereen keskustaan työterveyshuollon ja yksityislääkärin vastaanotot

Attendo avaa 1. maaliskuuta Tampereen keskustassa Rautatienkadulla perinteikkään Postin Hammaslääkäriaseman oheen työterveyshuollon ja yksityislääkärien vastaanottojen toimipaikat. Attendolla on ennestään Pirkanmaalla Valkeakosken työterveyshuollon toimipaikka, joka on toiminut vuodesta 2008 lähtien vastaten esimerkiksi kokonaisuudessaan Valkeakosken kaupungin työterveyshuollonpalveluiden toteuttamisesta.

- Työterveyshuollon toimintamallimme perustuu yrityksille ja asiakkaille kustannusvaikuttaviin ratkaisuihin ja tuomme yrityksille selkeitä kustannussäästöjä vaikuttamalla työkyvyttömyysjaksojen ennaltaehkäisyyn ja työurien pidentämiseen tehokkaasti, kertoo Kirsi Salminen Attendon Tampereen työterveyshuollosta.

Asiakkaat saavat käyttöönsä perinteisen työterveyshuollon palvelun lisäksi sähköiset terveyspalvelut, joiden välityksellä työterveyshuollossa voi asioida myös kotoa tai työpaikalta käsin.

- Ajanvarauksia voi tehdä nettiajanvarauksessa, mutta korostamme palvelumallissamme hoitoon hakeutumista puhelimitse tai sähköisen palvelualustan kautta, jolloin voimme jo heti ensikontaktista alkaen ohjata asiakkaan oikean henkilön vastaanotolle tai esimerkiksi tarvittaviin tutkimuksiin jo ennen vastaanottoa. Pyrimme pitämään asioinnin mahdollisimman sujuvana asiakkaan palvelutarpeeseen vastaamisessa ja tämä tuo myös palveluita hankkivalle kustannussäästöjä, kuvaa Kirsi Salminen.

Attendon Tampereen työterveyshuolto on aluksi avoinna arkisin klo 8 – 16, mutta palvelutarjontaa laajennetaan iltoihin ja viikonloppuihin kysynnän mukaan. Toimipaikka tarjoaa työterveyslääkärin ja -hoitajan palvelujen lisäksi työpsykologin ja työfysioterapeutin palvelut. Palvelut ovat myös yksityisasiakkaiden käytettävissä.

Kirsi Salminen
yksikönjohtaja, Attendo Tampereen työterveyshuolto
kirsi.salminen@attendo.fi

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoiva- ja terveyspalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Suomessa tarjoamme myös terveys- ja hammaslääkäripalveluja. Meillä on yli 24 000 työntekijää noin 700 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Vantaalainen kioskiyrittäjä valitsi ikäihmiset ja vammautuneet Ärrä tekee hyvää –kampanjaansa9.5.2018 09:47Tiedote

Kauppakeskus Jumbon kioskikauppias Anu Tikka valitsi Attendo Lustikullan hyvänteon kohteeksi R-kioskeilla käynnissä olevaan Ärrä tekee hyvää -kampanjaan. Hyvänteon tempauksessa paikalliset kioskiyrittäjät ympäri Suomen päättävät oman kohteensa ja kahden kuukauden välein pääsee kahdeksan R-kioskia lahjoittamaan 1 000 euroa valitsemilleen tahoille. Ensimmäiset lahjoitukset on päätetty ja lahjoitukset tehdään toukokuussa. Lahjoittajana toimii R-kioski Oy.