Attendo avaa Tampereen keskustaan työterveyshuollon ja yksityislääkärin vastaanotot

Attendo avaa 1. maaliskuuta Tampereen keskustassa Rautatienkadulla perinteikkään Postin Hammaslääkäriaseman oheen työterveyshuollon ja yksityislääkärien vastaanottojen toimipaikat. Attendolla on ennestään Pirkanmaalla Valkeakosken työterveyshuollon toimipaikka, joka on toiminut vuodesta 2008 lähtien vastaten esimerkiksi kokonaisuudessaan Valkeakosken kaupungin työterveyshuollonpalveluiden toteuttamisesta.

- Työterveyshuollon toimintamallimme perustuu yrityksille ja asiakkaille kustannusvaikuttaviin ratkaisuihin ja tuomme yrityksille selkeitä kustannussäästöjä vaikuttamalla työkyvyttömyysjaksojen ennaltaehkäisyyn ja työurien pidentämiseen tehokkaasti, kertoo Kirsi Salminen Attendon Tampereen työterveyshuollosta.

Asiakkaat saavat käyttöönsä perinteisen työterveyshuollon palvelun lisäksi sähköiset terveyspalvelut, joiden välityksellä työterveyshuollossa voi asioida myös kotoa tai työpaikalta käsin.

- Ajanvarauksia voi tehdä nettiajanvarauksessa, mutta korostamme palvelumallissamme hoitoon hakeutumista puhelimitse tai sähköisen palvelualustan kautta, jolloin voimme jo heti ensikontaktista alkaen ohjata asiakkaan oikean henkilön vastaanotolle tai esimerkiksi tarvittaviin tutkimuksiin jo ennen vastaanottoa. Pyrimme pitämään asioinnin mahdollisimman sujuvana asiakkaan palvelutarpeeseen vastaamisessa ja tämä tuo myös palveluita hankkivalle kustannussäästöjä, kuvaa Kirsi Salminen.

Attendon Tampereen työterveyshuolto on aluksi avoinna arkisin klo 8 – 16, mutta palvelutarjontaa laajennetaan iltoihin ja viikonloppuihin kysynnän mukaan. Toimipaikka tarjoaa työterveyslääkärin ja -hoitajan palvelujen lisäksi työpsykologin ja työfysioterapeutin palvelut. Palvelut ovat myös yksityisasiakkaiden käytettävissä.

Kirsi Salminen
yksikönjohtaja, Attendo Tampereen työterveyshuolto
kirsi.salminen@attendo.fi

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoiva- ja terveyspalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Suomessa tarjoamme myös terveys- ja hammaslääkäripalveluja. Meillä on yli 24 000 työntekijää noin 700 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Tonnikaupalla kotimaisia tuotteita hoiva- ja palvelukoteihin5.9.2018 08:40Tiedote

Vuodessa kuluu miltei Suomen väkiluvun verran pesukintaita, 10 000 litraa käsihuuhdetta ja 5 000 litraa pesunesteitä, joten ei ole samantekevää, kuka moisen määrän ja minkälaista tavaraa Attendon hoiva- ja palvelukoteihin toimittaa. Attendo solmi kesän alussa mittavan yhteistyösopimuksen, jossa Pamark jälleenmyyjänä toimittaa suomalaisen Walki Medicalin tuotteita kaikkiin Attendon 357 hoiva- ja palvelukotiin ympäri Suomen.

Kalle Maijala Attendon lastensuojelun johtoon31.8.2018 12:43Tiedote

Attendo on nimittänyt OTM, KTM Kalle Maijalan (33) aluejohtajaksi, vastuualueenaan lastensuojelupalvelut. Maijala siirtyy toimeen Attendon lakimiehen tehtävästä ja hän on toiminut aiemmin lakimiehenä Castren & Snellmanilla. Maijala raportoi Attendo Suomen toimitusjohtaja Pertti Karjalaiselle. ”Attendo on Pohjoismaiden johtava hoivapalveluiden tarjoaja, mutta lastensuojelun puolella meillä on vielä paljon kirittävää. Nykyinen palvelutoiminta muodostaa erinomaisen perustan tulevalle kehitykselle ja kasvulle. Olen otettu, että saan ottaa tällaisen haasteen vastaan”, kertoo Maijala. Maijala aloittaa uudessa tehtävässään viimeistään 1.11.2018.