Attendo avaa Turkuun uuden työterveystoimipaikan

Attendo avaa 7. joulukuuta uuden työterveystoimipaikan Turun keskustassa Kauppiaskatu 11:ssa, jossa toimii jo ennestään Attendon hammaslääkäripalvelut. Turun työterveyspalvelut ovat uusien asiakkaiden sekä jo olemassa olevien Attendon Lounais-Suomen työterveysasiakkaiden käytettävissä. Attendolla on esimerkiksi Loimaalla ja lähialueilla työterveyshuollossa lähes 10 000 työntekijäasiakasta. Loimaalla Attendo on toiminut vuodesta 2015 lähtien, jolloin se voitti kaupungin työterveyshuollon kilpailutuksen. Työt ovat sujuneet mallikkaasti, ja vuoden 2016 asiakastyytyväisyyskyselyssä Attendon työterveyshuolto sai asiakkailta arvosanan 4,8 asteikolla 1-5.

- Monipuolisille, oikea-aikaisille ja kustannustehokkaille työterveyshuollon palveluillemme on yhä kysyntää ja tarvetta. Lisäksi moni nykyisistä asiakkaistamme asuu Turussa, joten on selvä, että haluamme palvella mahdollisimman hyvin alueella ja aloitamme toiminnan myös Turussa, sanoo asiakkuuspäällikkö Anne Kokkala Attendon työterveyspalveluista.

Turun toimipaikka tarjoaa työterveyslääkärin ja -hoitajan palvelujen lisäksi työterveyspsykologin ja työfysioterapeutin palvelut. Palvelut ovat myös yksityisasiakkaiden käytettävissä. Ajanvaraus Lounais-Suomen työterveyshuollon toimipaikoissa tapahtuu keskitetysti numerosta 02 7764 100.

Anne Kokkala
asiakkuuspäällikkö, Attendo työterveyshuolto
anne.kokkala@attendo.fi

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoiva- ja terveyspalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Suomessa tarjoamme myös terveys- ja hammaslääkäripalveluja. Meillä on yli 20 000 työntekijää noin 500 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Sipoon Wolf ja taksiyrittäjät haastavat hyviin tekoihin, tarjoavat palvelukodin asukkaille lätkämatsin kyytien kera12.10.2017 10:18Tiedote

Attendo Joenrannan palvelukodissa odotetaan innolla 14. lokakuuta Wolf Sipoon ja KJT Keravan välistä jääkiekon 2. divisioonan paikallisottelua. Miesten edustusjoukkueelle ilta on myös erityinen, sillä peli-illan kruunaa joukkueen ideoima hyvä teko. Jääkiekkojoukkue ja paikalliset taksiyrittäjät tarjoavat peli-illan ja kyydit jäähallille palvelukodissa asuville. Samalla Wolf Sipoon joukkue haastaa kaikki suomalaiset hyviin tekoihin.