Attendo avaa Turkuun uuden työterveystoimipaikan

Attendo avaa 7. joulukuuta uuden työterveystoimipaikan Turun keskustassa Kauppiaskatu 11:ssa, jossa toimii jo ennestään Attendon hammaslääkäripalvelut. Turun työterveyspalvelut ovat uusien asiakkaiden sekä jo olemassa olevien Attendon Lounais-Suomen työterveysasiakkaiden käytettävissä. Attendolla on esimerkiksi Loimaalla ja lähialueilla työterveyshuollossa lähes 10 000 työntekijäasiakasta. Loimaalla Attendo on toiminut vuodesta 2015 lähtien, jolloin se voitti kaupungin työterveyshuollon kilpailutuksen. Työt ovat sujuneet mallikkaasti, ja vuoden 2016 asiakastyytyväisyyskyselyssä Attendon työterveyshuolto sai asiakkailta arvosanan 4,8 asteikolla 1-5.

- Monipuolisille, oikea-aikaisille ja kustannustehokkaille työterveyshuollon palveluillemme on yhä kysyntää ja tarvetta. Lisäksi moni nykyisistä asiakkaistamme asuu Turussa, joten on selvä, että haluamme palvella mahdollisimman hyvin alueella ja aloitamme toiminnan myös Turussa, sanoo asiakkuuspäällikkö Anne Kokkala Attendon työterveyspalveluista.

Turun toimipaikka tarjoaa työterveyslääkärin ja -hoitajan palvelujen lisäksi työterveyspsykologin ja työfysioterapeutin palvelut. Palvelut ovat myös yksityisasiakkaiden käytettävissä. Ajanvaraus Lounais-Suomen työterveyshuollon toimipaikoissa tapahtuu keskitetysti numerosta 02 7764 100.

Anne Kokkala
asiakkuuspäällikkö, Attendo työterveyshuolto
anne.kokkala@attendo.fi

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoiva- ja terveyspalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Suomessa tarjoamme myös terveys- ja hammaslääkäripalveluja. Meillä on yli 20 000 työntekijää noin 500 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Vuoksenniskalla rakennustyöt hyvässä vauhdissa: ensimmäiset asukkaat pääsevät muuttamaan jo maaliskuussa2.7.2018 10:02Tiedote

Attendo avaa ensi keväänä palvelukodin mielenterveyskuntoutujille Imatran Vuoksenniskalle Havurinne 3:en. Attendo Havurinteeksi nimetty palvelukoti koostuu yhteensä 43:sta tehostettuun palveluasumiseen, kevyempään palveluasumiseen sekä tuettuun asumiseen soveltuvasta asunnosta. Rakentaminen on alkanut kesäkuun puolivälissä. Ensimmäiset asukkaat pääsevät muuttamaan maaliskuussa 2019.

Haussa piano hoivakotiin soittotaitoisille27.6.2018 09:21Blogi

Mikkelissä avattiin kevään lopulla kulttuuri ja taide -teemainen Attendo Marsalkanhovin hoivakoti, jonne ensimmäiset ikäihmiset ovat jo asettuneet ja uusia muuttajia tulee koko ajan. Pelkkään visuaalisuuteen teema ei jää, vaan kulttuuria ja taidetta nivotaan arkeen. Attendo Marsalkanhoviin on haussa piano. - Olen miettinyt heti hoivakodin avaamisesta lähtien pianon hankkimista, mutta vielä en ole ehtinyt. Nyt se on tänne saatava, jotta soittotaitoiset pääsisivät soittamaan. Minuun saa reilusti ottaa yhteyttä ja tehdä tarjouksen, sanoo hoivakodin johtaja Ulla Yli-Karro.

Varaa päivä Simon kesäfestareille, Neljänsuora ja Pete Parkkonen viihdyttävät pohjoisessa25.6.2018 09:41Tiedote

Kalenteriin kannattaa merkitä jo nyt perinteiset kesäfestivaalit Simon kesätorilla 17. elokuuta. Tänä vuonna Simossa lavan täyttävät vuorollaan musiikkimaailman kaksi kirkasta tähteä, ensimmäisenä Rossipohjan jälkeen vuoronsa saa Neljänsuora ja heidän jälkeensä Pete Parkkonen. Simon musiikkifestarit ovat kaikille musiikin ystäville avoin tilaisuus, vaikka alun perin tapahtuma luotiin Attendon pohjoisen palvelukotien asukkaita ajatellen. Kertaluontoiseksi aiotusta kokeilusta syntyi perinne.