Attendo avaa Turkuun uuden työterveystoimipaikan

Attendo avaa 7. joulukuuta uuden työterveystoimipaikan Turun keskustassa Kauppiaskatu 11:ssa, jossa toimii jo ennestään Attendon hammaslääkäripalvelut. Turun työterveyspalvelut ovat uusien asiakkaiden sekä jo olemassa olevien Attendon Lounais-Suomen työterveysasiakkaiden käytettävissä. Attendolla on esimerkiksi Loimaalla ja lähialueilla työterveyshuollossa lähes 10 000 työntekijäasiakasta. Loimaalla Attendo on toiminut vuodesta 2015 lähtien, jolloin se voitti kaupungin työterveyshuollon kilpailutuksen. Työt ovat sujuneet mallikkaasti, ja vuoden 2016 asiakastyytyväisyyskyselyssä Attendon työterveyshuolto sai asiakkailta arvosanan 4,8 asteikolla 1-5.

- Monipuolisille, oikea-aikaisille ja kustannustehokkaille työterveyshuollon palveluillemme on yhä kysyntää ja tarvetta. Lisäksi moni nykyisistä asiakkaistamme asuu Turussa, joten on selvä, että haluamme palvella mahdollisimman hyvin alueella ja aloitamme toiminnan myös Turussa, sanoo asiakkuuspäällikkö Anne Kokkala Attendon työterveyspalveluista.

Turun toimipaikka tarjoaa työterveyslääkärin ja -hoitajan palvelujen lisäksi työterveyspsykologin ja työfysioterapeutin palvelut. Palvelut ovat myös yksityisasiakkaiden käytettävissä. Ajanvaraus Lounais-Suomen työterveyshuollon toimipaikoissa tapahtuu keskitetysti numerosta 02 7764 100.

Anne Kokkala
asiakkuuspäällikkö, Attendo työterveyshuolto
anne.kokkala@attendo.fi

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoiva- ja terveyspalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Suomessa tarjoamme myös terveys- ja hammaslääkäripalveluja. Meillä on yli 20 000 työntekijää noin 500 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Tonnikaupalla kotimaisia tuotteita hoiva- ja palvelukoteihin5.9.2018 08:40Tiedote

Vuodessa kuluu miltei Suomen väkiluvun verran pesukintaita, 10 000 litraa käsihuuhdetta ja 5 000 litraa pesunesteitä, joten ei ole samantekevää, kuka moisen määrän ja minkälaista tavaraa Attendon hoiva- ja palvelukoteihin toimittaa. Attendo solmi kesän alussa mittavan yhteistyösopimuksen, jossa Pamark jälleenmyyjänä toimittaa suomalaisen Walki Medicalin tuotteita kaikkiin Attendon 357 hoiva- ja palvelukotiin ympäri Suomen.

Kalle Maijala Attendon lastensuojelun johtoon31.8.2018 12:43Tiedote

Attendo on nimittänyt OTM, KTM Kalle Maijalan (33) aluejohtajaksi, vastuualueenaan lastensuojelupalvelut. Maijala siirtyy toimeen Attendon lakimiehen tehtävästä ja hän on toiminut aiemmin lakimiehenä Castren & Snellmanilla. Maijala raportoi Attendo Suomen toimitusjohtaja Pertti Karjalaiselle. ”Attendo on Pohjoismaiden johtava hoivapalveluiden tarjoaja, mutta lastensuojelun puolella meillä on vielä paljon kirittävää. Nykyinen palvelutoiminta muodostaa erinomaisen perustan tulevalle kehitykselle ja kasvulle. Olen otettu, että saan ottaa tällaisen haasteen vastaan”, kertoo Maijala. Maijala aloittaa uudessa tehtävässään viimeistään 1.11.2018.