Attendo rakentaa Pajuharjuntielle

Lapinlahden kunnanhallitus on hyväksynyt Attendon ostotarjouksen Pajuharjuntiellä sijaitsevasta tontista.

Pajuharjuntielle rakennetaan ikääntyneille tehostetun palveluasumisen hoivakoti, jossa on 30-asukaspaikkaa. Hoivakodin rakennustyöt käynnistyvät välittömästi, kun lupa-asioilla on lainvoima. Hoivakoti valmistuu arviolta kesään 2018 mennessä.

”Lapinlahdella ei ole yksityisiä hoivapalveluntuottajia ja tulevan sote-uudistuksen myötä tarjoamme paikkakunnan ikääntyneille enemmän valinnanvaraa hoivapalveluissa. Lisäksi hoivakoti vastaa kasvavaan palvelutarpeeseen Lapinlahden ikääntymisen johdosta. Olemme innoissamme mahdollisuudesta laajentaa toimintaamme Lapinlahdelle,” kertoo aluejohtaja Anne Flink Attendosta.

Anne Flink
aluejohtaja, Attendo
anne.flink@attendo.fi

Alex Gullichsen
myyntipäällikkö, Attendo
alex.gullichsen@attendo.fi

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoiva- ja terveyspalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Suomessa tarjoamme myös terveys- ja hammaslääkäripalveluja. Meillä on yli 20 000 työntekijää noin 500 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Sipoon Wolf ja taksiyrittäjät haastavat hyviin tekoihin, tarjoavat palvelukodin asukkaille lätkämatsin kyytien kera12.10.2017 10:18Tiedote

Attendo Joenrannan palvelukodissa odotetaan innolla 14. lokakuuta Wolf Sipoon ja KJT Keravan välistä jääkiekon 2. divisioonan paikallisottelua. Miesten edustusjoukkueelle ilta on myös erityinen, sillä peli-illan kruunaa joukkueen ideoima hyvä teko. Jääkiekkojoukkue ja paikalliset taksiyrittäjät tarjoavat peli-illan ja kyydit jäähallille palvelukodissa asuville. Samalla Wolf Sipoon joukkue haastaa kaikki suomalaiset hyviin tekoihin.