Aukiolorajoitukset eivät koske tiellä liikkujia – SSO:n ABC:t ja liikennemyymälät palasivat täyden palvelun taukopaikoiksi

Ravintolasulun päättyessä SSO:n liikennemyymälät avasivat koko palvelukirjonsa asiakkaiden käyttöön. Olennaisin muutos sulkuaikaan on ravintolasalien aukeamisen sallima ruokailu ja tauon viettäminen sisätiloissa. Alueelliset rajoitukset vaikuttavat asiakaspaikkojen määrään, mutta ne eivät säätele liikennemyymälöiden aukioloaikoja, kuten perinteisissä ruokaravintoloissa. Asiakkaiden ja henkilökunnan turvallisuudesta huolehditaan edelleen monin tavoin.

ABC Perniö

– Olemme erittäin tyytyväisiä siihen, että kevään ja mökkeilykauden käynnistyessä kunnolla, pääsemme palvelemaan tielläliikkujia täydellä palveluvalikoimalla. Aukiolorajoitukset eivät koske tiellä liikkuvien ihmisten palvelutarjontaa eli SSO:n koko liikennemyymäläverkosto ravintolapalveluineen on täydessä palveluvalmiudessa. Lisääntyneet teiden liikennemäärät osoittavat, että ihmisillä on suuri tarve päästä liikkeelle ja nauttimaan Suomen keväästä, kertoo ryhmäpäällikkö Maarit Rissanen SSO:n liikennemyymälöistä.

Liikennemyymälöiden ravintosalien auettua niiden normaalitarjonta, noutopöytä, a la carte -annokset, vitriinin makeat ja suolaiset kahvileivät sekä kylmät ja kuumat juomat, on jälleen nautittavissa normaalisti sisätiloissa. Kaikkea saa kuitenkin edelleen ostettua myös mukaan take away -annoksina.

Turvallisuus edelleen toiminnan keskiössä

Liikennemyymälöissä huolehditaan edelleen kaikin tavoin, että toimipaikkojen turvallisuus ja hygienia ovat erityisen hyvin hoidettu. Toiminnassa noudatetaan viranomaisten ja yrityksen sisäisiä koronavirusta koskevia ohjeita ja määräyksiä. Henkilökuntamme käyttää myös aina kasvosuojaimia ollessaan samoissa tiloissa muiden työntekijöiden tai asiakkaiden kanssa. Siivouskäytäntöjä on tehostettu ja saippuan, käsidesin ja käsipyyhkeiden riittävyys kaikissa tiloissa varmistettu. Lisäksi asiakkaita ohjeistetaan monin tavoin, jotta asiointi on mahdollisimman turvallista.

SSO:n koko verkosto ravintolapalveluineen palvelevat:
ABC Lohja sekä ABC Piihovi palvelevat kaikkina viikonpäivinä 05.00-24.00
ABC Masuuni palvelee arkisin 05.00-22.00 ja la-su 08.00-22.00
SSO Liikennemyymälä Salo palvelee arkisin 06.00-21.00 ja la-su 09.00-21.00
ABC Perniö palvelee 06.00-21.00 ja la-su 08.00-21.00
SSO Liikennemyymälä Tytyri palvelee 06.00-21.00 ja la-su 09.00-21.00

Tarkat tiedot muista palveluista voi tarkastaa ABC-mobiilista tai osoitteesta: www.abcasemat.fi

Lisätiedot: ryhmäpäällikkö Maarit Rissanen, 044 3205 840

ABC Perniö

Kauppakeskus Lohen vuokralaiset voivat joustavammin päättää omista aukioloistaan12.3.2021 16:00:26 EET | Tiedote

Kauppakeskus Lohi haluaa helpottaa vuokralaistensa tilannetta koronavirusepidemian aiheuttamissa poikkeusoloissa ja siirtyy käyttämään kaikkia liikkeitä ja ravintoloita velvoittavien yhteisten aukioloaikojen sijasta lyhyempiä minimiaukioloaikoja 13.3. alkaen. Tämän muutoksen myötä Kauppakeskus Lohen toimijoilla on mahdollisuus määritellä aukioloaikansa vapaammin. Muutos on voimassa toistaiseksi. Asiakkaillemme tämä tarkoittaa, että palvelun aukiolo kannattaa tarkistaa nettisivuiltamme kauppakeskuslohi.fi. S-market palvelee jatkossakin pitkillä aukioloajoilla, ma-la 7-22 ja su 9-22 (15.3 alkaen). Myös Apteekki palvelee laajemmilla aukioloilla - muut liikkeet vähintään ma-su klo 12-18. Asiakkaiden ja henkilökunnan turvallisuus on erittäin tärkeää ja kauppakeskus Lohessa voi jatkossakin asioida turvallisesti lähikontaktit välttäen. Kiinnitämme erityistä huomiota turvallisuuteen ja turvallisen asioinnin varmistaminen on yhteispeliä. Käsidesiä on asiakkaiden saatavilla kaikkien sisääntuloje