Aulis Lundell Oy:lle ja YIT Suomi Oy:lle toimitussopimus Liune-tuotteista

Aulis Lundell Oy investoi viime vuonna voimakkaasti Liune-tuotteiden tuotantoautomaatioon. Uudistus on mahdollistanut aiempaa suuremmat toimituserät ja yhtiö on solminut YIT Suomi Oy:n kanssa toimitussopimuksen.
Toimitusjohtaja Leena Lundell ja Lauri Laine Liunen tuotekehityksestä

Seinän sisään liukuva Liune-väliovi syntyi jo 12 vuotta sitten tarpeesta luoda lisätilaa yhä kompaktimmiksi käyviin asuntorakentamisen uudiskohteisiin. Viime vuonna Aulis Lundell Oy investoi 0,6 MEUR Liune-ovien tuotantoautomaatioon ja teknologiaan. Tuotannon automaatio on mahdollistanut kapasiteetin kasvun ja aiempaa isommat toimituserät suurille rakennusalan asiakkaille.

- YIT:n kanssa solmittu sopimus on meille perheyhtiönä erittäin merkittävä ja se vahvistaa monivuotista luottamuksellista yhteistyötä. Yhteisenä tavoitteenamme on toteuttaa asiakkaille kustannustehokkaita ja toimivia tilaratkaisuja, toteaa Aulis Lundell Oy:n toimitusjohtaja Leena Lundell.

- Olemme kiinnostuneita asumisen innovatiivisista ratkaisuista ja luotettavista järjestelmistä, joilla voimme tarjota entistä parempaa asumisen laatua asiakkaillemme. Aulis Lundell Oy:n kanssa solmittu sopimus vastaa hyvin tähän tarpeeseen, vahvistaa YIT:n hankintajohtaja Jouni Hyötylä.

Lisätietoja:

Leena Lundell, toimitusjohtaja, Aulis Lundell Oy, puh. 044 522 3054, leena.lundell@aulislundell.fi

Jouni Hyötylä, hankintajohtaja, YIT Suomi Oy, puh. puh. 0400 406 174, jouni.hyotyla@yit.fi

Lisätietoja:

Terhi Hakola
myyntipäällikkö
etunimi.sukunimi@liune.fi

Toimitusjohtaja Leena Lundell ja Lauri Laine Liunen tuotekehityksestä

Aulis Lundell Oy on erikoistunut rullamuovausteknologialla valmistettavien teräsprofiilien valmistamiseen, kevytrakennejärjestelmien kehittämiseen ja markkinointiin sekä jatkojalostettujen tuotteiden kuten elementtien valmistukseen. Yhtiömme on suomalainen perheyritys, olemme toimittaneet rakennusteollisuudelle Lundell-Profile -tuotteita jo vuodesta 1980.