Autetaan yli toimialarajojen – pieniä hyviä tekoja

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:n ravintoloiden, parturi-kampaamoiden, Sokosten ja ABC-liikennemyymälöiden henkilökunta auttaa Prismojen, S-marketien ja Sale-myymälöiden henkilökuntaa. “Päivästä ja kollegojen avusta jää todella kiitollinen olo”, toteaa SSO:n Prismojen johtaja Panu Kärjes.

Pille Salon Sokokselta auttamassa Halikon Prismassa

Useat kymmenet työntekijät ovat vapaaehtoisesti ilmoittautuneet kiireavuksi sinne, missä apua kipeimmin tarvitaan. Tällä viikolla esimerkiksi Prisma Halikko sai apulaisia mm. Salon Sokoksesta ja parturi-kampaamosta. Myös muissa SSO:n alueen S-marketeissa ja Prismoissa on ollut apukäsiä muista toimipaikoista.

”Tällä hetkellä työvuorosuunnittelutiimimme koordinoi työntekijöitä SSO:n toimialueella niihin toimipisteisiin, jossa apua kaivataan. Kaikki perustuu tällä hetkellä vapaaehtoisuuteen. Ilmoittautujia tulee koko ajan lisää ja työntekijämme ovat valmiita rientämään apuun toisiin toimipaikkoihin. On hieno nähdä ihmisen auttamisen halu, ja uskon, että yhteistyöllä tästä selvitäänkin, toteaa SSO:n toimitusjohtaja Tapio Finér.

Pille Salon Sokokselta auttamassa Halikon Prismassa

Salon Sokos uudistuu uudella kodintuoteosastolla1.4.2020 13:06:00 EESTTiedote

Salon Sokoksella koetaan pian paljon toivottu uudistus, kun kodintuotteita sisältävä alue avautuu. Kodinosasto laajentaa Sokoksen tuotevalikoimaa vaatteista, jalkineista ja kosmetiikasta myös kodin sisustamiseen. ”Kodintuotteet ovat jo usean vuoden ajan olleet pyydetyimpien asioiden listalla meidän asiakastyytyväisyyskyselyissä. Salon Sokos onkin iloinen voidessaan vihdoin vastata asiakkaiden toiveisiin. Kodintuotealue on valmis tämän viikon lopulla”, kertoo Salon Sokoksen tavaratalopäällikkö Selena Laaksonen. Yli 100 m2 tuotealue löytyy Sokoksen tiloista Asemakadun sisäänkäynnin vierestä. Esillä ovat kaikki laadukkaimmat kodintuotteet suosikkimerkeiltä, kuten Marimekko, Iittala, Pentik ja Arabia. Kodin astiat ja tekstiilit ovat pääosassa alueella, mutta myös muita kodin tuotteita on valikoimissa. Sokos Salo haluaa painottaa kausituotteisiin ja tuoda uutuustuotteet ensimmäisenä asiakkaiden saataville. ”Avajaisviikolla esitellään hieno uutuus, kun Sokoksen oma Mariskooli julkaistaan. Ma