Auto puhtaaksi kolmostien varressa – ABC Hyvinkään autopesu avataan 12.12.

Hyvinkään ABC:n yhteyteen avataan torstaina 12. joulukuuta nopea ja tehokas autopesu. Kaksiosaisessa autopesussa yhtä ajoneuvoa jo kuivataan kun toista aletaan pestä, minkä ansiosta hallin kapasiteetti on kahdeksan autoa tunnissa, eli 7-8 minuuttia / auto. Autopesun maksimikorkeus on 2,9 metriä ja -leveys 2,5 metriä, joten kohtuullisen isokin auto saa pintansa puhtaaksi ja kiiltäväksi.
kuva: Lari Lappalainen

ABC-mobiilisovellukseen ladattava jonokamera kertoo kuinka monta autoa odottaa pesua. Jos jonoa on, voi odotellessa käydä ostamassa kahvin tai vaikka ateria-ainekset ABC liikennemyymälästä, tai samassa rakennuksessa sijaitsevasta Alepasta.

Avoinna 24/7

Öiseen aikaan klo 22-06 pesut maksavat 50 % normaalihinnoista. Pesun voi ostaa joko maksuautomaatista tai maksaa näppärästi mobiilisovelluksella. Auton säännöllinen pesu ja vahaus suojaavat auton maalipintaa ulkoisilta rasituksilta, kuten korroosiolta, auringon UV-säteilyltä, lämmönvaihteluilta, sadevedeltä ja ilmansaasteilta. Kaikki pesut on suunniteltu vuodenaikaan parhaiten sopiviksi

Monipuolisesti ekologinen

Hyvinkään ABC-autopesussa käytetään vain ympäristömerkittyjä pesuaineita. Monipuolisessa valikoimassa on vaihtoehtoja kahden vahan Premium-pesusta edulliseen Peruspesuun. Tarjolla on myös Suksiboxi- ja Pickup-pesut. Asiakasomistajille pesut ovat edullisempia S-etukorttia käyttäessä.

Pesulaitteisto edustaa nykyaikaista teknologiaa, ja oman elämyksellisen lisänsä lyhyeen pesuhetkeen tuovat vaahtoputous sekä pesun alkajaisiksi vaihtuvat värivalot.
– Hienoa että pystymme vastaamaan asiakkaiden toiveisiin ja laajentamaan ABC Hyvinkään palvelutarjontaa myös autopesun osalta, HOK-Elannon ABC-ketjun aluejohtaja Hannu Houni toteaa.

ABC Hyvinkään automaattiasemalta
- tutut polttoainelaadut 95E10, 98E5 ja Diesel
- digitaalinen ilmanpainemittari, vesipistooli sekä tuulilasinpesuun tarkoitetut välineet.

ABC Hyvinkää, Peltokuumolantie 2.

kenttäpäällikkö Riikka Granath, p. 010 76 60674
aluejohtaja Hannu Houni, p. 010 76 60676