Auto puhtaaksi kolmostien varressa – ABC Hyvinkään autopesu avataan 12.12.

Hyvinkään ABC:n yhteyteen avataan torstaina 12. joulukuuta nopea ja tehokas autopesu. Kaksiosaisessa autopesussa yhtä ajoneuvoa jo kuivataan kun toista aletaan pestä, minkä ansiosta hallin kapasiteetti on kahdeksan autoa tunnissa, eli 7-8 minuuttia / auto. Autopesun maksimikorkeus on 2,9 metriä ja -leveys 2,5 metriä, joten kohtuullisen isokin auto saa pintansa puhtaaksi ja kiiltäväksi.

kuva: Lari Lappalainen

ABC-mobiilisovellukseen ladattava jonokamera kertoo kuinka monta autoa odottaa pesua. Jos jonoa on, voi odotellessa käydä ostamassa kahvin tai vaikka ateria-ainekset ABC liikennemyymälästä, tai samassa rakennuksessa sijaitsevasta Alepasta.

Avoinna 24/7

Öiseen aikaan klo 22-06 pesut maksavat 50 % normaalihinnoista. Pesun voi ostaa joko maksuautomaatista tai maksaa näppärästi mobiilisovelluksella. Auton säännöllinen pesu ja vahaus suojaavat auton maalipintaa ulkoisilta rasituksilta, kuten korroosiolta, auringon UV-säteilyltä, lämmönvaihteluilta, sadevedeltä ja ilmansaasteilta. Kaikki pesut on suunniteltu vuodenaikaan parhaiten sopiviksi

Monipuolisesti ekologinen

Hyvinkään ABC-autopesussa käytetään vain ympäristömerkittyjä pesuaineita. Monipuolisessa valikoimassa on vaihtoehtoja kahden vahan Premium-pesusta edulliseen Peruspesuun. Tarjolla on myös Suksiboxi- ja Pickup-pesut. Asiakasomistajille pesut ovat edullisempia S-etukorttia käyttäessä.

Pesulaitteisto edustaa nykyaikaista teknologiaa, ja oman elämyksellisen lisänsä lyhyeen pesuhetkeen tuovat vaahtoputous sekä pesun alkajaisiksi vaihtuvat värivalot.
– Hienoa että pystymme vastaamaan asiakkaiden toiveisiin ja laajentamaan ABC Hyvinkään palvelutarjontaa myös autopesun osalta, HOK-Elannon ABC-ketjun aluejohtaja Hannu Houni toteaa.

ABC Hyvinkään automaattiasemalta
- tutut polttoainelaadut 95E10, 98E5 ja Diesel
- digitaalinen ilmanpainemittari, vesipistooli sekä tuulilasinpesuun tarkoitetut välineet.

ABC Hyvinkää, Peltokuumolantie 2.

kenttäpäällikkö Riikka Granath, p. 010 76 60674
aluejohtaja Hannu Houni, p. 010 76 60676

kuva: Lari Lappalainen

Kaupintie 14, PL 53

HOK-Elanto tuottaa etuja ja palveluja pääkaupunkiseudun ja lähialueiden asukkaille. Toimialueemme kattaa Espoon, Helsingin, Hyvinkään, Järvenpään, Keravan, Mäntsälän, Nurmijärven, Tuusulan ja Vantaan. Marketteja, tavarataloja, ravintoloita, liikennemyymälöitä ja muita toimipaikkoja alueellamme on yli 320.