Autojen Loyalty Awards -merkkiuskollisuuspalkinnot jaetaan 7. kerran
Mukaan on laskettu myös asiakkaitten uskollisuus autoliikkeen näkökulmasta. Siinä 5:n kärki oli hyvin tasainen ja uskollisuusprosentti poikkeuksellisen korkea.
Merkkiuskollisuus on autokaupan kannalta huomattava asia, sillä merkkiuskollisimmat asiakkaat osoittautuvat ajan myötä myös kannattavammiksi. DirektMedia 121:n ajoneuvopalveluista löytyy useita työkaluja, joita hyödyntämällä autokauppa pystyy tehostamaan markkinointiaan ja suuntaamaan sitä sinne, missä on paras potentiaali.
KIA johtaa uusissa, Toyota jatkaa voittokulkuaan käytetyissä
Pelkkää automerkkiä tarkasteltaessa uskollisimmat ostajat löytyvät uusien autojen osalta KIA:n, käytettyjen autojen osalta Toyotan omistajista. Tänä vuonna hajonta eri automerkkien välillä oli samanlainen kuin v. 2011.
Autotyypeittäin merkkiuskollisuus jakautui seuraavasti:
SEGMENTTI |
VOITTAJA |
VOITTAJAN MERKKIUSKOLLISUUS |
KESKIMÄÄRÄINEN MERKKIUSKOLLISUUS SEGMENTISSÄ |
Uudet autot |
KIA |
68,3% |
47,6% |
Käytetyt autot |
Toyota |
37,1% |
23,5% |
Käyttötarkoitussegmentti |
|||
Iso perheauto |
Toyota |
91,6% |
55,9% |
Keskikokoinen perheauto |
Skoda |
80,2% |
46,4% |
Pieni perheauto |
Toyota |
77,7% |
40,9% |
Iso premium |
Audi |
82,1% |
55,5% |
Pieni premium |
Volvo |
85,5% |
38,7% |
Iso tila-auto |
Toyota |
80,9% |
50,7% |
Pieni tila-auto |
KIA |
81,7% |
43,1% |
Maasturi ja katumaasturi |
Nissan |
83,2% |
40,2% |
Executive |
Audi |
75,0% |
52,2% |
Urheilullinen |
Mercedes-Benz |
80,0% |
40,0% |
Autoliike Uskollisimmat asiakkaat |
Lehtoauto Ky Kotka |
75,61% |
45,03% |
Lisätiedot:
Lauri Mähönen
myyntijohtaja
Puhelin (vaihde) (09) 2727 020
Mobiili 040732 5322
Faksi (09) 2727 0277
Sähköposti: lauri.mahonen@direktmedia.fi
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Bisnode
Maksuviiveet ovat kasvussa, se ei liene yllätys. Käänteen ennustaminen onkin jo vaikeampaa27.4.2020 10:00:00 EEST | Tiedote
Suomalaisten yritysten maksuviiveet kasvoivat voimakkaasti maalis-huhtikuussa. Tämä näkyy Euroopan suurimman data-analytiikkayrityksen Bisnoden tuottamasta viikkotilastosta. Useilla toimialoilla laskujen maksamisessa näkyi muutoksia jo alkuvuodesta, koronvirus kuitenkin nopeutti jo alkanutta trendiä. Tietyillä toimialoilla maksuviiveet jatkoivat kasvuaan, kun virus levisi Suomeen muualta Euroopasta. Maksaminen on hidastunut tasaisesti eri puolilla maata.
Konkurssien määrän kasvu hidastumassa Euroopassa ja Suomessa29.11.2012 10:40:21 EET | Tiedote
Konkurssit Suomessa ja Euroopassa* Kolmas vuosineljännes lupaa käännettä parempaan suuntaan, sillä konkurssiin asettamisten määrä väheni heinä-syyskuussa 2012 Suomessa noin -4,25 % verrattaessa samaan aikaan viime vuonna. Euroopassa konkurssit ovat lisääntyneet vuoden aikana 5,4 %, kun verrataan viime vuoteen. Toisaalta konkurssit ovat vähentyneet -8,7 % vuoden kolmannella neljänneksellä Euroopassakin.
Konkurssien määrät vähentyivät Suomessa alkuvuonna, mutta uusien yritysten perustamistahti on rajussa laskussa19.6.2012 11:02:40 EEST | Tiedote
Alkuvuosi 2012 lupaa käännettä parempaan suuntaan, sillä konkurssihakemusten määrä väheni Suomessa noin 6 %. Toimialoista rakennusala on kärsinyt eniten , sillä vararikkoon ajautuneiden yritysten määrä oli 228 yritystä, joka on selvää kasvua edellisen vuoden samaan ajankohtaan verrattuna.