Autokeskus Oy

Autokeskus laajentaa Ford-myymäläänsä

Lehdistötiedote 29.8.2019. Autokeskus Oy laajentaa Hatanpäällä sijaitsevaa Ford-myymäläänsä ja keskittyy jatkossa BMW:n, Fordin ja Nissanin myyntiin ja huoltoon. Liiketoimintakaupan myötä Autokeskus Tampereen Škoda-liiketoiminta siirtyy Veljekset Laakkonen Oy:lle syyskuun alussa.

"Luovutamme Škoda-liiketoimintamme Veljekset Laakkoselle luottavaisin mielin, sillä Laakkonen tuntee markkina-alueen entuudestaan ja toimii Škoda-jälleenmyyjänä useilla muilla paikkakunnilla", Autokeskuksen toimitusjohtaja Karri Koskinen kertoo. Hän kuitenkin muistuttaa, että Škoda ei kokonaan poistu Autokeskuksen valikoimasta.

"Škodan myynti ja huolto jatkuvat totuttuun tapaan Autokeskuksen Airportin toimipisteessä Vantaalla. Haluan kiittää kaikkia Tampereen alueen Škoda-asiakkaitamme luottamuksesta ja toivotan Tampereen Škoda-liiketoiminnalle menestystä", Koskinen jatkaa.

Autokeskuksen ja Laakkosen liiketoimintakauppa on jatkoa kesäkuussa toteutetulle Autokeskuksen ja Vehon väliselle liiketoimintojen siirrolle. Silloin Autokeskus oli ostajana, ja kaupan kohteena oli Ford-edustus.

"Nyt saamme kaivattua lisätilaa. Aloitamme nyt uudistustyöt, ja pian voimme toivottaa asiakkaat tervetulleiksi uudistettuun Ford-myymäläämme", Karri Koskinen toteaa.

Lisätietoja antavat

Karri Koskinen, Autokeskus Oy
toimitusjohtaja, p. 0407090849
karri.m.koskinen@autokeskus.fi

Marko Ilonen, Autokeskus Tampere
autotalonjohtaja, p. 0503889961
marko.ilonen@autokeskus.fi

Autokeskus Oy
Ristipellontie 1-7

Autokeskus Oy on täyden palvelun autokauppaketju, joka työllistää noin 500 autoalan ammattilaista. Yrityksen omistaa suomalainen perheyritys Aro-Yhtymä Oy, joka on yksi maamme merkittävimmistä autoalan toimijoista. Autokeskus myy vuosittain noin 17 000 uutta ja käytettyä autoa. Autokeskuksen merkkiedustuksiin kuuluvat BMW, Citroën, Ford, Nissan, Peugeot ja Škoda. Uutena merkkinä valikoimiin tulee Toyota syyskuussa Hyvinkäällä avattavaan Toyota Willaan.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Autokeskus Oy