SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Autopesun ABC:lla voi nyt maksaa puhelimella

Autoilevan asiakkaan omaan mobiilisovellukseen ABC-mobiiliin on lisätty uutena ominaisuutena autopesujen mobiilimaksaminen. Uuden toiminnallisuuden avulla asiakas pystyy maksamaan pesun ABC-mobiilisovelluksella toimipaikassa. Ensimmäisessä vaiheessa mobiilipesua pääsee kokeilemaan HOK-Elannon alueella.

ABC-mobiilissa uutena ominaisuutena onnistuu myös autopesu.

ABC lanseerasi keväällä oman mobiilisovelluksen, ABC-mobiilin, johon kehitetään autoilevien asiakkaiden palveluita. Alkuvaiheessa sovelluksessa on voinut hoitaa mobiilitankkauksen ja nyt rinnalle tuodaan mobiilipesu.

Mobiilipesu on tällä hetkellä käytössä HOK-Elannon alueella kaikissa 11:ssa ABC-autopesussa, eli Pitäjänmäessä, Vaaralassa, Niittykummussa, Käpylässä, Vuosaaressa, Malmilla, Ilolassa, Petikossa, Mikkelässä, Espoonlahdessa ja Korsossa. Autopesun mobiilimaksaminen laajenee asteittain vuoden 2019 aikana valtaosaan ABC:n toimipaikoista valtakunnallisesti. Ajantasainen tieto toimipaikoista, joissa pesun voi maksaa ABC-mobiilissa löytyy osoitteesta www.abcasemat.fi.

- Etsimme jatkuvasti tapoja helpottaa asiakkaidemme arkea. Varsinkin näin talvella palveluiden maksaminen mobiilisovelluksessa on miellyttävämpää kuin pankkikorttien esiin kaivaminen tuulessa ja tuiskussa. ABC-mobiili on saanut paljon kiitosta asiakkailta sen nopeudesta ja helppoudesta, kertoo ABC-ketjun aluejohtaja Hannu Houni HOK-Elannosta.

Uutena ominaisuutena myös keskikulutuksen seuranta

- ABC-mobiilia kehitetään jatkuvasti asiakkaiden toiveiden ja palautteiden pohjalta. Pesujen lisäksi nyt julkaistaan asiakkaiden kovasti toivoma kulutuksenseuranta. Pyrimme tuomaan uusia ominaisuuksia sovellukseen kuukauden välein. ABC toi mobiilitankkauksen asiakkaille ensimmäisinä maailmassa ja kehitämme parhaillaan tankkauksen ja pesun rinnalle seuraavaa mobiilipalvelua, vihjailee projektijohtaja Jussi Säilä SOK:lta.

ABC-mobiilin avulla voi seurata yhden auton osalta polttoaineen kulutusta. Lisäämällä auton mittarilukeman tankkauksen jälkeen, kyseinen tankkaus huomioidaan kulutuksen seurannassa. Asiakkaiden S-mobiilissa aiemmin tekemät mobiilitankkaukset ja kulutusseuranta näkyvät historiatietona nyt ABC-mobiilissa.

ABC-mobiilin on ottanut käyttöön jo yli 50 000 asiakasta. Vuoden vaihteen jälkeen mobiilitankkaus poistuu S-mobiilista, joten sitä vielä käyttäviä asiakkaita suositellaan lataamaan jatkuvasti kehittyvä ABC-mobiili.

Lisätiedot:
Jussi Säilä, projektijohtaja, SOK Media Palvelukehitys, 010 768 1201, jussi.saila@sok.fi
Hannu Houni, aluejohtaja, ABC-ketju, HOK-Elanto, 010 76 60676, hannu.houni@sok.fi

ABC-mobiilissa uutena ominaisuutena onnistuu myös autopesu.

SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

S-ryhmä on osuustoiminnallinen yritysryhmä, joka muodostuu 20 alueosuuskaupasta, Suomen Osuuskauppojen Keskuskunnasta (SOK) sekä niiden tytäryhtiöistä. Osuuskauppojen jäsenet eli asiakasomistajat omistavat osuuskaupat, jotka puolestaan omistavat keskusliike SOK:n.

Lue lisää julkaisijalta SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Kansainvälinen matkailualan tunnustus Radisson Blu Seaside Hotelille9.6.2019 09:00:00 EESTTiedote

Kansainvälinen World Travel Awards on jakanut vuoden 2019 matkailualan palkinnot. Radisson Blu Seaside Hotelin Seaside Suite palkittiin Suomen johtavana hotellisviittinä. Tunnustus on Seaside Hotelille jo kolmas – johtavan hotellisviitin tunnustuksen Seaside sai myös viime vuonna, ja aiemmin hotelli on palkittu myös Suomen parhaana hotellina. Palkinnot luovutettiin myöhään lauantai-iltana Madeiran saarella Portugalissa pidetyssä juhlagaalassa.