SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Autopesun ABC:lla voi nyt maksaa puhelimella

Autoilevan asiakkaan omaan mobiilisovellukseen ABC-mobiiliin on lisätty uutena ominaisuutena autopesujen mobiilimaksaminen. Uuden toiminnallisuuden avulla asiakas pystyy maksamaan pesun ABC-mobiilisovelluksella toimipaikassa. Ensimmäisessä vaiheessa mobiilipesua pääsee kokeilemaan HOK-Elannon alueella.

ABC-mobiilissa uutena ominaisuutena onnistuu myös autopesu.

ABC lanseerasi keväällä oman mobiilisovelluksen, ABC-mobiilin, johon kehitetään autoilevien asiakkaiden palveluita. Alkuvaiheessa sovelluksessa on voinut hoitaa mobiilitankkauksen ja nyt rinnalle tuodaan mobiilipesu.

Mobiilipesu on tällä hetkellä käytössä HOK-Elannon alueella kaikissa 11:ssa ABC-autopesussa, eli Pitäjänmäessä, Vaaralassa, Niittykummussa, Käpylässä, Vuosaaressa, Malmilla, Ilolassa, Petikossa, Mikkelässä, Espoonlahdessa ja Korsossa. Autopesun mobiilimaksaminen laajenee asteittain vuoden 2019 aikana valtaosaan ABC:n toimipaikoista valtakunnallisesti. Ajantasainen tieto toimipaikoista, joissa pesun voi maksaa ABC-mobiilissa löytyy osoitteesta www.abcasemat.fi.

- Etsimme jatkuvasti tapoja helpottaa asiakkaidemme arkea. Varsinkin näin talvella palveluiden maksaminen mobiilisovelluksessa on miellyttävämpää kuin pankkikorttien esiin kaivaminen tuulessa ja tuiskussa. ABC-mobiili on saanut paljon kiitosta asiakkailta sen nopeudesta ja helppoudesta, kertoo ABC-ketjun aluejohtaja Hannu Houni HOK-Elannosta.

Uutena ominaisuutena myös keskikulutuksen seuranta

- ABC-mobiilia kehitetään jatkuvasti asiakkaiden toiveiden ja palautteiden pohjalta. Pesujen lisäksi nyt julkaistaan asiakkaiden kovasti toivoma kulutuksenseuranta. Pyrimme tuomaan uusia ominaisuuksia sovellukseen kuukauden välein. ABC toi mobiilitankkauksen asiakkaille ensimmäisinä maailmassa ja kehitämme parhaillaan tankkauksen ja pesun rinnalle seuraavaa mobiilipalvelua, vihjailee projektijohtaja Jussi Säilä SOK:lta.

ABC-mobiilin avulla voi seurata yhden auton osalta polttoaineen kulutusta. Lisäämällä auton mittarilukeman tankkauksen jälkeen, kyseinen tankkaus huomioidaan kulutuksen seurannassa. Asiakkaiden S-mobiilissa aiemmin tekemät mobiilitankkaukset ja kulutusseuranta näkyvät historiatietona nyt ABC-mobiilissa.

ABC-mobiilin on ottanut käyttöön jo yli 50 000 asiakasta. Vuoden vaihteen jälkeen mobiilitankkaus poistuu S-mobiilista, joten sitä vielä käyttäviä asiakkaita suositellaan lataamaan jatkuvasti kehittyvä ABC-mobiili.

Lisätiedot:
Jussi Säilä, projektijohtaja, SOK Media Palvelukehitys, 010 768 1201, jussi.saila@sok.fi
Hannu Houni, aluejohtaja, ABC-ketju, HOK-Elanto, 010 76 60676, hannu.houni@sok.fi

ABC-mobiilissa uutena ominaisuutena onnistuu myös autopesu.

SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

S-ryhmä on osuustoiminnallinen yritysryhmä, joka muodostuu 20 alueosuuskaupasta, Suomen Osuuskauppojen Keskuskunnasta (SOK) sekä niiden tytäryhtiöistä. Osuuskauppojen jäsenet eli asiakasomistajat omistavat osuuskaupat, jotka puolestaan omistavat keskusliike SOK:n.

Lue lisää julkaisijalta SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Nyt kiinnostavat kestohevipussit – Muovikassin vaihtoehdot kasvattavat suosiotaan15.3.2019 09:00:42 EETTiedote

Noin vuosi sitten S-ruokakauppojen hedelmä- ja vihannesosastoille tuotiin asiakkaille pikkupussien ja biohevipussien rinnalle vaihtoehdoksi uudelleenkäytettävät kestohevipussit. Ne ovat edesauttaneet pienten muovipussien käytön vähenemistä. Totuttelemista uudelleenkäytettäviin pusseihin tarvitaan kuitenkin lisää. Myös varsinaisissa kauppakasseissa muovin vaihtoehdot osuvat asiakkaan käteen yhä useammin. Omia kassivalintojaan voi itse seurata Omat ostot -palvelussa.

Kutsu ystävät italialaiseen illallispöytään8.3.2019 07:50:00 EETTiedote

Rosson La Serata Romana tarjoaa monipuolisen makumatkan. Hurmaa ystäväsi italialaisella illallisella. Kutsu ystävät naistenpäivänä pizzan äärelle, kaverit pienille syntymäpäiville tai kokoa koko perhe yhteisen pöydän ääreen. Rosso-ravintoloiden La Serata Romana tarkoittaa iloista puheensorinaa sekä antipastoja ja roomalaista pizzaa niin paljon kuin seurue jaksaa syödä. Illallisen hinta on 25 euroa per henkilö.

Kevään kiinnostavin YouTube-sarja nähdään Janni Hussin kanavalla - Sarjassa hypätään Vällyihin ajankohtaisten vieraiden kanssa6.3.2019 08:00:00 EETTiedote

Uusi YouTube-sarja Vällyissä haluaa nostaa yksilön ja yhteiskunnan hyvinvoinnin puheenai-heeksi positiivisella ja hauskalla tavalla sekä kertoa ajankohtaisista vieraista jotain, mitä ku-kaan ei ole aikaisemmin tiennyt. Sarjan tilaaja on Radisson Blu -hotelliketju, joka haluaa vies-tiä omasta työstään hyvinvoinnin edistäjänä ja näyttää samalla kiinnostavaa esimerkkiä tavas-ta tehdä arvopohjaista vaikuttajamarkkinointia.